Skip to main content

از روشهای سنتی بازاریابی غافل نشوید!

By اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

بازاریابی کار بسیار دشوار و پیچیده ای است. بسیاری از افراد همیشه به دنبال پیدا کردن راه حلهای تازه و جدید برای بازاریابی هستند.با اینکه ایده ها و راه حلهای جدید همیشه باید وجود داشته باشد و پا به پای تغییرات و تحولات پیش برود ؛ ولی همچنان می توان از روشهای سنتی بازاریابی که امروزه نیز مفید هستند استفاده کرد. به همین دلیل هیچگاه نباید از روشهای سنتی به طور کامل غافل باشید. این روشها گاهی ممکن است در شرایط خاصی بسیار مفیدتر از روشهای جدید باشند. امروزه ،  استفاده از فن آوری به ویژه اینترنت بسیار همه گیر شده است.

همین باعث شده که از نظر مشاوره بازاریابی روشهای بازاریابی با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر باشند و استفاده از اینترنت و فن آوریها نقش بسیار مهمی در این تغییر و تحول دارند. در تمامی شرایط شما نمی توانید از اینترنت و تکنولوژیهای جدید استفاده کنید. به عنوان مثال ، یکی از این راهها استفاده از ایمیلهای تبلیغاتی است که برای مشتریان یا مخاطبان ارسال می کنید. به نظر شما این ایمیلها تا چه حد توسط مخاطبان شما و برای افرادی که ارسال می کنید مورد توجه قرار می گیرد؟

احتمالاً بسیاری از افراد از اینکه هر روز تعداد زیادی ایمیل تبلیغاتی دریافت کنند احساس خوشایندی نخواهند داشت. همچنین ممکن است بسیاری از افراد این ایمیلها را غیر فعال کنند و  تمایلی به دریافت آنها نداشته باشند. پس همیشه هم نمی توان از روشهای جدید استفاده کرد و نتیجه مطلوب را گرفت. به همین دلیل ، در این مقاله به راههای سنتی بازاریابی که هنوز هم مفید هستند و می توان از آنها استفاده کرد می پردازیم.

یکی از روش های سنتی بازاریابی  بنرهای تبلیغی

این روش از جمله روشهای بسیار قدیمی است. ولی می توان امروزه هم از آن استفاده کرد و به نتایج خوبی رسید. سالهاست که این روش مورد استفاده قرار می گیرد ولی هنوز هم این تابلوها و بنرها به خوبی می توانند توجه مشتریان را جلب کنند و آنها را به سمت فروشگاه شما بکشانند.

روش دیگری سنتی بازاریابی و فروش  افرادی که لباسهای مبدل به تن می کنند

حتماً در کنار در ورودی فروشگاه ها و مراکز خرید ، عروسکهای بزرگی که در حال دعوت دیگران به داخل فروشگاه هستند را دیده اید. اینها افرادی  هستند که در لباس مبدل ، کار تبلیغاتی و جلب توجه عابران را انجام می دهند. این روش از جمله روشهای سنتی ولی کارآمد است چرا که کمتر افرادی هستند که می توانند حضور این افراد مبدل پوش را نادیده بگیرند و توجه شان جلب نشود. به ویژه برای مراکز و مکانهایی که مخاطبان شما می توانند کودکان باشند این روش بازاریابی بسیار می تواند نتیجه بخش باشد.

از جمله روش های سنتی بازاریابی و فروش  کیسه های ویژه فروشگاه

طراحی کیسه هایی که نام برند و آدرس فروشگاه شما در آن است ، زمانی که کالا را داخل کیسه های ویژه فروشگاه خود قرار می دهید ، مشتریان با کیسه شما از فروشگاه خارج می شوند و به نوعی یک تابلوی تبلیغاتی از فروشگاه شما را به همراه خود می برند. این باعث می شود دیگران نیز در معرض تبلیغ شما قرار بگیرند.

آخرین روش سنتی بازاریابی ) بروشور تبلیغی

بروشورهایی که کالاها و خدمات شما در آن درج شده است هنوز هم یک روش مناسب برای معرفی شرکت و کالاهای شماست.

منبع: وب فورم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!