از ایده تا کارگاه

 

 

از ایده تا کارگاه؛ این روزا تا کسی می خواد یه کار تازه راه بندازه یا کسب و کار خودشو کمی توسعه بده، اطرافیان سریع ازش می پرسن «چقدر سرمایه داری؟!» سوالی که اگه چند سال پیش از آقای مهدی خانی پرسیده می‌شد شاید بخاطر این که جوابی براش نداشت الان چنین کارگاه تولیدی رو تو صنعت عملیات حرارتی این چنین پویا و فعال سرپا نگه نداشته بود! البته که داشتن سرمایه یه اصل خیلی مهمه و می تونه کسب و کار شمارو با سرعت بیشتری گسترش بده اما به نظر من برای خیلی از مشاغل در اولویت نیست! وقتی کتاب زندگی کارآفرینان نمونه کشور یا افرادی مثله آقای مهدی خانی رو ورق می‌زنیم می‌بینیم چندان سرمایه ای برای شروع کار نداشتن و اتفاقا از راه تسهیلات و وام راه موفقیت کسب و کار خودشونو باز کردن.

اون چیزی که در گام اول مهمه داشتن علاقه و الزامات کار هست. در گام بعدی خلاقیت و نوآوری خود شماست که مسیر رشد رو براتون هموار می کنه و باعث میشه درآمد قابل قبولی رو برای خودتون دست و پا کنید. قطعا شرکتهای مشاوره کسب و کار در این مسیر راهنماهای خوبی برای رسیدن شما به اهداف شغلی و مالی تون هستند. یکی از فرآیند های شرکت مشاوره کسب و کار  هدف گذاری بر روی کسب و کار شما و ترسیم راه‌هایی برای رسیدن به این اهدافه. یه مشاوره تبلیغاتی خوب، باید بتونه با کمترین ضرر شما را از بحران های کاری و مالی نجات بده. از طرفی ارائه راهکارهایی موثر در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی از دیگر وظایف بهترین مشاور کسب و کار در این گونه موسساته. اینها تنها بخشی از نتایج مشاوره کسب و کار و مشاوره بازاریابی و فروش در کسب و کارهای مختلفه. در صورت اعتماد به یه شرکت مشاوره کسب و کار  متخصص، مطمئنا از  تحلیل جامعه هدف، شناسایی رقبا، مشاوره در زمینه برندینگ و…. افق های جدیدی در پیش روی شما برای توسعه کسب و کارتون ایجاد میشه. اینها عواملی هستند که در موفقیت کاری آقای مهدی خانی و عملی شدن ایده های نابش بی تاثیر نبود.

ثروتمندی از یک «فکر» شروع می شود! میزان ثروتمندی تو، توسط افکار ذهنت محدود می شوند. ایمان، این محدودیت ها را از بین می برد. ناپلئون هیل

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.

ًً

سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی

سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده



دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!