مدیر ارابه ایی دارد که دو بخش دارد بخش اول رضایت

ارابه مدیر ها دو بخش دارد. اولین بخش این ارابه رضایت است و  دومین بخش این ارابه قدرتمند قناعت است. به عنوان یک مدیر زمانی که به فعالیت های خود مطمئن باشید باید به سه نکته توجه کنید تا از کاری که انجام می دهید رضایت داشته باشید از جمله؛

  • فوریت
  • تلاش
  • عمل

مدیر باید بتواند با تلاش، در فوریت قرار دادن و در نهایت عمل کردن ۵۰ درصد از کار های مدیریتی خود را انجام دهد. ممکن است با خود بگویید پس ۵۰ درصد بقیه چه؟ یک مدیر موفق ۵۰ درصد بقیه را به دیگر کارمندان شرکت تفویض اختیار می کند. هر مدیر باید یاد بگیرد که تنها بخشی از کار های شرکت به او مربوط است و نه همه کار های شرکت! اگر این تفکر در ذهن مدیر هایمان جاری شود آن موقع است که به رضایت می رسند. اما اگر این تفکر در ذهن آن ها رشد نکند باید به سایر بیماری های مدیریتی از جمله بیماری اضافه کاری، بیماری انفعال و در نهایت بیماری استرس و فشار روحی مبتلا شوند. حال برای رهایی از این نوع بیماری ها و برای دست یابی به رضایت به عنوان یک مدیر، زمانی که تفویض اختیار می کنید نگران نباشید بلکه؛

خوش بین باشید از این که کارمندان شما بدون شک می توانند از پس کار بر آیند.

به عنوان یک مدیر راضی تلاش کنید همواره لبخند بر لب داشته باشید و  عبوس نباشید زیرا خشمگین و عبوس بودن شما کاری از پیش نخواهد برد اما، اگر تفویض اختیار کردید و به کارکنان خود اطمینان نمودید دلیلی برای این که چهره برافروخته و نگرانی داشته باشید ندارید. شما به عنوان یک مدیر می توانید پیگیر اموری باشید که تفویض اختیار کرده اید اما، این اجازه را ندارید که با چهره خشمگین روحیه کارکنان خود را از بین ببرید!

و نکته آخر برای دست یابی به رضایت در ارابه مدیریت این است که، یادتان باشد:

همیشه قرار نیست کارهای شرکت شما فوق العاده باشد یا به قول معروف شاهکار خلقت از آب در آید! همان قدر که بتوانید تفویض اختیار کنید و کار را به کامندان خود بسپارید و دو را دور بر آن  ها نظارت داشته باشید و در نهایت به نتیجه مطلوب برسید برای شروع کارتان کفایت می کند. یادتان باشد شرکت شما کم کم یک شرکت فوق العاده خواهد نه یک شبِ. پس صبور باشید!

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media