Skip to main content

آموزش ویزیتوری و مشتری مدار بودن

یکی از مباحث مهم در آموزش ویزیتوری توجه به این مقوله است که به عنوان یک ویزیتور چه میزان باید مشتری مدار باشم یا مشتری مداری تا چه میزان می تواند در موفقیت کاری و حرفه ایی  من دخیل باشد؟ با توجه به این که قلب هر کسب و کاری را مشتریان آن تشکیل می دهند باید گفت که مشتری مداری لازمه ی ویزیتوری موفق است. در واقع شما با توجه به نکاتی که در دوره های آموزش ویزیتوری بیان می شود می توانید به بهترین شکل مشتری خود را راضی کنید و مشتری مدار باشید.

نکات مهم در آموزش ویزیتوری

  • یکی از مسائل مهم در آموزش ویزیتوری این است که توانایی شنیدن انتقاد از جانب مشتری را داشته باشید. واقعیت این است که در بازار همیشه از شما تعریف نمی کنند و چه بسا محصول شما دارای نواقصی نیز باشد در هر حال باید توانایی پذیرش انتقاد را در خود ارتقا دهید. زیرا وقتی گوش شنوای خود را در ارتباط با انتقاد ها باز نگه می دارید توانسته اید به واقعیت هایی که در ارتباط با شما و محصولتان گفته می شود ولو این که تلخ هم باشد انعطاف پذیری نشان دهید. به همین دلیل این مهارت یک مهارت مهم در آموزش ویزیتوری است.

  • مبحث مهم دیگر در آموزش ویزیتوری که به ارتقا توانایی مشتری مداری شما کمک شایانی می کند توجه به این است که شما باید فراتر از خواسته ی مشتری خود اقدام کنید. همیشه عالی ترین را به مشتری ارائه دهید، بیشترین وقت را برای او صرف کنید گاهی لازم است اگر مشتری یک لیوان آب از شما طلب می کند شما به او یک پارچ آب تعارف کنید…
  • توجه به مشتری در آموزش ویزیتوری یک پیکان دوسویه است بین شما و تولیدکنندگان مواد اولیه. در واقع یک سر پیکان شما هستید و سر دیگرش تامین کننده. در آموزش ویزیتوری به این مطلب توجه زیادی می شود و باید تعامل شما با تامین کنندگان در جهت ارضای خواسته های مشتریانتان باشد.
  • گاهی نیاز است که در محصول یا خدمات شما تغییراتی ایجاد شود. در آموزش ویزیتوری این مسئله با این عنوان مطرح می شود که چه بهتر که این تغییرات شامل نظرات مشتریان نیز باشد. به عنوان مثال: اگر نیاز است محصول تغییر کند شما می توانید با شیوه های مختلف نظر سنجی از تمایل مشتریان خود هم آگاه شوید.
  • و نکته آخر در آموزش ویزیتوری این است که به عنوان یک ویزیتور همیشه رقیبانتان را زیر نظر بگیرد. به محض این که جای خدمتی را به مشتری در روند کاری آن ها خالی مشاهده کردید تلاش کنید این جای خالی را شما پُر کنید!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

شماره تماس جهت مشاوره!