به عنوان یکی از بخش های آموزش مفاهیم بازاریابی ابتدا خیالتان را راحت کنیم که همیشه محصول بهتر نشان دهنده پیروزی نیست!!! یکی از استدلال های نادرست در ارتباط با محصول که در آموزش مفاهیم بازاریابی به بازاریابان تاکید می شود این است که گمان نکنید اگر محصول شما خیلی با کیفیت بود و خلاصه همان چیزی بود که مشتری می خواست… گوی سبقت را در بازاریابی ربوده اید… حال با این تفسیر یک واژه ذهن شما را قلقلک می دهد و آن این است چرااااا؟

آموزش مفاهیم بازاریابی، تبلیغ

در آموزش مفاهیم بازاریابی یک مفهوم خیلی مهم است و آن تبلیغ و دنیای گسترده آن است. به فرض که محصول شما عالی باشد، با کیفیت باشد، مُد روز باشد، اصلا همان چیزی باشد که الان بازار تشنه آن است… خب این همه خوبی کمی تبلیغ هم می خواهد… تبلیغ مناسبی کنید تا مشتری شما را ببیند و نکته مهم دیگر در آموزش مفاهیم بازاریابی تفاوت بین تبلیغ و مبالغه است؛ دقت کنید تبلیغ کنید مبالغه نکنید…

آموزش مفاهیم بازاریابی، چهار پی …

تبلیغ یعنی شما با روش های مناسب که می تواند معقول یا گاهی هم نامتعارف تر از سایر روش ها باشد محصول خود و ویژگی هایش را برای مشتری بیان کنید. در این راه می توانید از رسانه ها و ابزار مختلفی هم کمک بگیرید، تا این جای کار دقیقا به بیان یکی از چهار پی در بازاریابی و آموزش مفاهیم بازاریابی پرداخته ایم… اما مبالغه، همان دروغ خودمان است، مثلا اتوی تولید شده توسط کارخانه شما لباس ها را صاف می کند  و شما هزار راه برای تبلیغ این مفهوم می توانید بیابید اما، اگر بگویید لباس را پرس می کند…. و امان از روزی که پرس نکند تازه اول بدبختی در کاهش فروش را تجربه می کنید!!! این یعنی مبالغه کرده اید… در آموزش مفاهیم بازاریابی خیلی مهم است که بدانید فرق بین مبالغه و تبلیغ چیست، و معمولا هم بازاریابان ناخواسته و بدون توجه به تفسیر واژه هایی که به کار می برند در این دام می افتند.

یادتان باشد یکی از نکته های کلیدی در آموزش مفاهیم بازاریابی این است که مشتری خیلی سریع تر از آن چه فکر می کنید فرق بین حقیقت و غلو را می فهمد ادعایی کنید که بتوانید از پسش برآیید… دیوار حاشا بلند است اما، خواهشا در تجارت اصلا این جمله را باور نکنید…

 


ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشد:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
2 دیدگاه در آموزش مفاهیم بازاریابی، استدلال های نادرست در ارتباط با محصول…
  1. اقا خیلی وبسایتتون عالیه


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.