در آموزش زبان بدن نکته های مختلف و متعددی وجود دارد و یک از موارد مهم در آموزش زبان بدن این است که با استفاده از آن چگونه می توان صمیمیت و اعتماد رو به طرف مقابل منتقل کرد. یکی از مواردی که در آموزش زبان بدن به بررسی این موضوع می پردازد نحوه دست دادن است؛ شما می توانید با نحوه ایی که دست می دهید حس اعتماد یا عدم اعتماد را به طرف مقابل خودتان منتقل کنید. در این مطلب به بررسی این حالت در آموزش زبان بدن خواهیم پرداخت:
“دست دادن با دست چپ نشان دادن اعتماد است اما میزان این اعتماد بستگی به این دارد که دست چپ خود را در کدام قسمت دست راست طرف مقابل قرار می دهید، اگر با دست چپ خود آرنج دست راست طرف مقابل را می گیرید این نشان دهنده صمیمیت بیشتر است، گرفتن مچ دست راست طرف مقابل صمیمیت کمتری را نسبت به آرنج منتقل می کند، گرفتن شانه طرف مقابل بیشتر از گرفتن بازو احساس اعتماد را به طرف مقابل منتقل خواهد کرد.استفاده از دست چپ برای دست دادن به شما کمک می کند تا راحت تر وارد حوزه صمیمی فرد مقابل خود شوید. گرفتن بازو و شانه در زمانی به کار می رود که بخواهید احساس صمیمیت بیشتری را منتقل کنید، معمولاً سیاستمدا رها از این روش استفاده می کنند، و استفاده از دست چپ برای گرفتن مچ و آرنج در بین افراد نزدیک توصیه می گردد.”
کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش
مواردی که در بالا به عنوان آموزش زبان بدن مطرح شد می تواند به شما کمک کند تا در ارتباط با طرف مقابل خود بدانید که، چگونه می توانید ارتباط صمیمی بهتری برقرار کنید. بعلاوه استفاده از این راهکار ها در آموزش زبان بدن برای افرادی که به حرفه تجارت و یا بازاریابی مشغول هستند می تواند بسیار مفید باشد زیرا به آن ها در ارتباط بهتر با شرکای تجاری خودشان کمک بهتری خواهد کرد. شما می توانید برای آشنایی بهتر با این موضوع به کتاب زبان بدن در بازاریابی و فروش مراجعه کنید.
- آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی
- موسسه تحقیقاتی ایده = تحقیقات بازار
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده