آموزش تبلیغات در فروشگاه های بزرگ

آموزش تبلیغات از آن دست آموزش هایی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد. در واقع نمی توان فعالیت های تجاری را بدون تبلیغات تداعی کرد! اما این که چگونه تبلیغ کنیم؟ یا تبلیغات خود را در کجا نشر دهیم از جمله مسائلی است که نشان دهنده ی اهمیت آموزش تبلیغات را نشان می دهد.

در فروشگاه های بزرگ مکان های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد. این فروشگاه ها وسیع هستند و معمولا مدیران بازاریابی فروشگاه را در این که کدام مکان فروشگاه را برای تبلیغ انتخاب کنند سردرگم می کند. به همین دلیل بسیاری از مدیران رده بالای فروشگاه های زنجیره ایی تلاش می کنند تا با گذاشتن دوره هایی مانند آموزش تبلیغات به مدیران بازاریابی فروشگاه در انتخاب روش های درست تبلیغ یاری رسانند.

در مکان های پرتردد فروشگاه تبلیغ کنید…

در آموزش تبلیغات به این نکته تاکید می شود که اگر قرار است مشتریانتان را از تخفیفات دوره ایی یا فستیوال های فروشگاه آگاه کنید در مکان ها پرتردد فروشگاه این کار را انجام دهید. این مکان ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  1. صندوق های خروجی فروشگاه ها
  2. ورودی فروشگاه ها

اگر قصد دارید تبلیغات شما در مشتری بیشترین تاثیر را داشته باشد، طبق این اصل یاد شده در آموزش تبلیغات، دو مکان فوق مکانی ایده آل برای تبلیغات شماست. زیرا معمولا مشتری مدتی را در صف صندوق معطل  می شود و همین امر این فرصت را برای شما فراهم می کند تا به عنوان مدیر بازاریابی نظر او را به تبلیغ های فروشگاه جلب کنید!

ورودی فروشگاه نیز مکان فوق العاده ایی است زیرا اولین تصویر ثبت شده از فروشگاه می تواند با تبلیغات شما در ذهن مشتریانتان گره بخورد! و همین امر سبب توجه مشتریان به تبلیغ خواهد شد.

  • بعلاوه در آموزش تبلیغات توجه به زاویه دید تبلیغ هم مهم می باشد. زیرا تبلیغ باید زاویه دید خوبی را برای مشتری فراهم کند تا او از تمام جهات بتواند تبلیغ را به خوبی مشاهده کند.

این مکان ها را می توانید مکان های جذب کننده فروشگاه یا تور فروشگاه خود نامگذاری کنید و با دقت به این نکته ها تبلیغات خوبی را به نمایش بگذارید…

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media