آموزش-بازاریابی-گردشگری-با-تاکید-بر-جغرافیای-گردشگریِ-ایران, بزاززاده

آموزش بازاریابی گردشگری با تاکید بر جغرافیای گردشگریِ ایران

ایران یکی از کشور های پهناور در آسیا و جهان است که در طول تاریخ مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است. آموزش بازاریابی گردشگری در ایران با توجه به پیشینه ی غنی ایران کمتر مورد توجه بوده است در حالی که همان گونه که هر فعالیت تجاری به آموزش بازاریابی نیازمند است فعالیت های گردشگری نیز از این قاعده پیروی می کنند، مسئله ایی که خلا آن تا به امروز در حوزه بازاریابی گردشگری ایران احساس می شود.

آموزش بازاریابی گردشگری با تاکید بر جغرافیای گردشگریِ ایران

جغرافیای گردشگری یکی از موضوع های مورد توجه در آموزش بازاریابی گردشگری است. در کشور ایران جغرافیای گردشگری بسیار گسترده و جالب توجه است. پدیده های طبیعی از مهم ترین منابع در حوزه ی گردشگری و یکی از اولویت ها در آموزش بازاریابی گردشگری است. کشور ایران یکی از بهترین تنوع های زیست محیطی را در دنیا داراست که در کل جهان کم نظیر است. آموزش بازاریابی گردشگری در ایران بر اساس جغرافیای گردشگری کشور به چهار دسته تقسیم می شود:

  • تقاضا هایی مبنی بر کوهستان های ایران
  • تقاضای گردشگری در حوزه ی حیات وحش ایران
  • تقاضا هایی مبتنی بر تماشای گیاهان و جنگل های کشور ایران
  • بازاریابی گردشگری با تاکید بر پدیده ی خاص بیابان گردی

در واقع؛ کوهستان ها، حیات وحش، بیابان ها و گیاهان مختلف در حوزه ی گردشگری ایران، توانسته اند آموزش بازاریابی را در این حیطه خاص نمایند و ایران را به مقصدی یگانه در  گردشگری دنیا تبدیل کنند که همین امر منجر شده که کشور ایران از اصول بازاریابی گردشگری خاصی نیز پیروی کند. گرچه برنامه های بازاریابی گردشگری در بیشتر دنیا بر یک یا نهایت دو مزیت از یک کشور تمرکز می کند اما، ایران تنها با قابلیت خود در بخش جغرافیای گردشگری حالتی منحصر به فرد را در آموزش بازاریابی گردشگری ایجاد کرده است که تنها همین یک حوزه شامل سه الی چهار مزیت خاص می شود و می توان با آموزش بازاریابی گردشگری در هر کدام از آن حوزه ها به جایگاهی که شایسته ی کشور ایران در گردشگری دنیاست دست یافت و شاهد موفقیت های بیشتر بازاریابی گردشگری و صنعت گردشگری کشور بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media