آموزش-بازاریابی-کاتالیزوری-در-فروش-برند-های-خاص, بزاززاده

آموزش بازاریابی کاتالیزوری در فروش برند های خاص

آموزش بازاریابی کاتالیزوری در فروش برند های خاص

آموزش بازاریابی می تواند فروش و بازاریابی را با شیوه هایی جدید متحول کند زیرا، آموزش آغاز راهی برای دستیابی به آن چیزیست که در ماموریت ها و هدف های کلان یک شرکت نهفته شده است.

تاثیر آموزش بازاریابی بر برند

برای این که محصول های یک نام تجاری یا برندی خاص را به فروش رسانید ابتدا باید بدانید چگونه برای این محصول ها با توجه به برند بودن آن ها بازاریابی خاص و منحصر به فردی داشته باشید. یک محصول که حاصل تولید یک برند خاص است به علت این برند که شناخته شده ایی دارد، شیوه های بازاریابی متفاوت تری نسبت به سایر محصول ها دارد زیرا، مشتری نسبت به چنین محصول هایی انتظار های متفاوت تری دارد و این یک پدیده ی طبیعی است. به همین نسبت آموزش بازاریابی برای برند های خاص تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار خواهد گرفت به عنوان نمونه:

  1. علاقه ی مردم به آن برند.
  2. رهبر بازار بودن.
  3. وفاداری مردم نسبت به آن برند خاص.
  4. برند مد نظر به چه میزان توانسته است در رضایت مشتری کوشا باشد؟

تمامی سوال های بالا می تواند در تغییر شیوه های آموزش بازاریابی موثر باشد زیرا، آموزش بازاریابی بری فروش محصول ها، با توجه به موارد بالا می تواند با چارچوب های مختلفی ارایه شود. هنگامی که مشتری نسبت به برند وفادار شده است باید بتوانیم به بازاریابان شرکت آموزش هایی دهیم تا بر آن اساس مشتری را به گونه ایی جذب کنند که بر فاکتوری مانند وفاداری بیشتر دقت نمایند به طوری که تمامی فعالیت های فروش هرگز بر وفاداری مشتریان خدشه ایی وارد نسازد. هنگامی که برندی رهبری بازار را به عهده می گیرد، آموزش بازاریابی تخصصی تر می گردد زیرا رهبر بازار بودن به معنای این است که باید ابتدا در ذهن مشتری برند به صورت کامل جا افتاه باشد و سپس تمامی فعالیت های فروش در جهت ارتقا نام آن برند صورت گیرد به همین دلیل آموزش بازاریابی نیز تخصصی تر خواهد شد.

آموزش بازاریابی برای هر محصولی متفاوت است اما، برای محصول هایی که به نوعی برند شده اند بسیار متفاوت تر است زیرا انتظار مشتری از آن ها خاص تر خواهد بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

1 دیدگاه روشن آموزش بازاریابی کاتالیزوری در فروش برند های خاص

  • پینگ‌بک: تیتر روز – کسب درآمد از اینترنت و موبایل ()

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!