آقای بازاریاب، حامی کالای ایرانی
?>

آموزش بازاریابی محتوا در تجارت امروزی نقش مهمی دارد اما، یکی از مسائل مهم در آموزش بازاریابی محتوا این است که محتوای شما در پیام های مختلفی که در بازار از سایر رقیبانتان منتشر می شود گم نشود.

در دنیای تجارت بسیاری از پیام هایی که توسط تولید کنندگان محصول ها و خدمات ایجاد می شوند در بین انبوه پیام ها گم می شوند زیرا، تعداد رسانه هایی که برای نشر پیام انتخاب می کنیم گاهی بیش از حد می شود. به عنوان مثال:

تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله، اتوبوس ها، کامیون ها، مترو، تاکسی، و… هزاران رسانه ایی که می توانند در نشر محتوا دخیل باشند.

آموزش بازاریابی محتوا با عدم استفاده از رسانه های متعدد

آموزش بازاریابی محتوا، به مخاطب می آموزد که برای اینکه محتوای تولید شده دیده شود باید بتوان از چند رسانه بسته به سلیقه و بازار استفاده کرد نه همه رسانه های موجود… زیرا در این صورت نه تنها محتوای تولید شده مخاطب خود را نمی یابد بلکه در بین سایر محتوا گم می شود.

بازاریابی محتوا باید بتواند از طریق ابزار رسانه ایی که در نظر می گیرد به طور مستمر فعالیت کند. گاهی این اشتباه در بازاریابی محتوا رخ می دهد که با یک الی دو بار تولید محتوا به راحتی می توان یک بازاریابی مفید داشت در صورتی که در آموزش بازاریابی محتوا فرآیند تولید محتوا را یک فرآیند مستمر قلمداد می کنند که باید دائما تولید داشته باشد و متوقف نشود زیرا، در صورت توقف این رقیبان شما هستند که سریعا جای شما را در بازار اِشغال می کنند.

آموزش بازاریابی محتوا و اینترنت

همان طور که بیان کردیم برای انتشار محتوای مناسب و اثر بخشی نشر محتوا نباید از تمام رسانه ها استفاده کرد بلکه باید از رسانه ایی که متناسب با مخاطبِ کسب و کار شما هست استفاده کرد تا پیامتان گم نشود. در این بین آموزش بازاریابی محتوا پیشنهاد جالبی را پیش روی فعالان عرصه تجارت می گذارد و آن استفاده از اینترنت است.

واقعیت این است که اینترنت رسانه فوق العاده ایی برای پیام های شما است و از سایر رسانه ها نیز محدوده بزرگ تری دارد و به نشر محتوای شما کمک خوبی می کند.

اگر بتوان رسانه ایی را انتخاب کنید که در ضمن داشتن اثربخشی بتواند به گم نشدن پیام شما در بین خیل پیام های رقبا کمک کند باید گفت که شما می توانید موفقیت را در یک قدمی خود کسب کنید.


ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

 

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *