Skip to main content

آموزش بازاریابی محتوا، و اهمیت متا مطلب

یکی از موارد مهم در آموزش بازاریابی محتوا این است که بدانید که آموزش بازاریابی محتوا شامل زیر بخش های متعددی می شود و برای این که بتوانید موفق شوید باید در تمام این زیر بخش ها اطلاعات و تجربه کافی به دست آورید.

آموزش بازاریابی محتوا و عدم تعیین و یا تعیین متا

احتمالن هنگامی که مطلبی را بر روی سایت خود قرار می دهید با بخشی به عنوان متا یا عنوان دیگری با چنین مضمونی مانند چکیده مطلب و…. برخورد کرده اید. نقش متا در آموزش بازاریابی محتوا نقش اثرگذاری است زیرا وقتی شما متایی را تعیین نکنید اتوماتیک وار بخشی از مطلب به لینک و عنوان  مطلب شما پیوست داده می شود و در نهایت در اینترنت نمایش داده می شود و ممکن است آن بخش از مطلب که اتوماتیک وار به عنوان مطلب شما پیوست شده است اصلا جذاب و جالب نباشد و نتواند حق مطلب شما را برای مخاطب بیان کند.

آموزش بازاریابی محتوا و نقش متای جذاب

در دوره های  آموزش بازاریابی محتوا توجه به متا جایگاه ویژه ایی دارد زیرا شما می توانید بخشی از مطلب خودتان که جذاب است را به عنوان متای مطلبتان انتخاب کنید تا عنوان مطلب شما با قرار گرفتن در کنار متای انتخابی بازدید از مطلب و در نهایت سایت شما را افزایش دهد.

آموزش بازاریابی محتوا و نکته ها

در آموزش بازاریابی محتوا باید به چند نکته دیگر هم در ارتباط با متای مطلبتان توجه کنید:

  • اول از همه باید متای مطلب شما حاوی واژه کانونی مطلبتان باشد در غیر اینصورت ارزش چندانی ندارد و به ارتقا رتبه سایتتان هم کمک شایانی نمی کند…
  • دومین نکته این است که متا باید دارای طول مناسبی باشد. معمولا متا را در حد یک خط و نیم انتخاب می کنند ولی باید توجه کنید که در خیلی از سایت ها زمانی که شما متا را جاگذاری می کنید خود سیستم طوری طراحی شده است که با سبز شدن نوار یا دکمه ایی به شما نشان می دهد طول متای شما مناسب است اما، اگر سایت شما این گونه طراحی نشده بود آموزش بازاریابی محتوا همان یک خط و نیم را معیار مناسبی برای طول بهینه متا می داند. ممکن است با خود بگویید اگر طول متا بیشتر شود چه ضرری دارد؟ باید بدانید که طول متای بیش از حد باعث می شود اتوماتیک وار بخشی از متا برش داده شود و جمله ایی ناقص پس از عنوان مطلب شما در موتور های جستجو نمایش داده شود که مطلب شما را فاقد جذابیت می کند.

آموزش بازاریابی محتوا با تاکید بر اهمیت متا در نشان دادن جذابیت مطلب ها در موتور های جستجو  به محتوانویسان کمک می کند تا مطلب خود را بهتر نمایش دهند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!