آموزش-بازاریابی-مجازی-با-شبکه-های-اجتماعی-اینستاگرام-و-تلگرام, بزاززاده

آموزش بازاریابی مجازی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام

در مطلب های قبلی نکته هایی در زمینه ی آموزش های فروش و بازاریابی ارائه شد. در این مطلب تلاش کرده ایم تا به آموزش بازاریابی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام بپردازیم.

با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی؛ آموزش بازاریابی متحول شده است در همین راستا بازاریابی به شکل سنتی نمی تواند موفقیت صد در صدی را به ارمغان  بیاورد؛ به همین علت در دنیای تجارت آموزش های بازاریابی تغییر کرده است و استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام  به جز جدایی ناپذیرِ بازاریابی در ایران مبدل گشته است. اگر شما به عنوان یک بازاریاب با مشتریان خود از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید باید به این نکته حتما واقف باشید که چه زمانی مطلب های خود را بر روی این شبکه ها قرار دهید؟ و یا چه تعداد مطلب و عکس را ارائه کنید؟ تا مشتری خود را از دست ندهید!

نکته هایی درباره ی زمان مناسب و تعداد بهینه ی مطلب در شبکه های اجتماعی

در آموزش های بازاریابی بسیار مهم است که یک بازاریاب آموزش ببیند در زمان مناسب، فیلم و عکس ها یا مطلب های مرتبط با تجارت را چه زمانی بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهد.

آموزش بازاریابی مجازی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام

بررسی رفتار مصرف کننده اولین مطلب در آموزش بازاریابی در فضای مجازی است تا از این طریق بازاریاب متوجه شود که مصرف کنندگان جامعه ی هدف در ارتباط با فضای مجازی چه رفتاری را از خود بروز می دهند. زیرا اگر مصرف کنندگان هدف را بشناسید می توانید با عادت های آن ها از جمله زمان هایی که معمولا آن ها در فضای مجازی وقت می گذراند نیز آشنا شوید به همین علت بهتر است حتما رفتار مصرف گنندگان خود را بررسی و مطالعه کنید.

توجه به تعداد مطلب ها در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام هم یکی دیگر از نکته های مهم در آموزش های بازاریابی در دنیای مجازی است. اگر تعداد مطلب ها بیش از حد باشد قطعا مورد استقبال قرار نمی گیرد زیرا، مطلب های پشت سر هم مانند یک کوه آتشفشان بدون کنترل فقط گدازه می پاشد! در آموزش های بازاریابی مجازی به بازاریابان آموزش می دهند که تعداد بیش از حد مطلب ها به معنای مزاحمت برای مشتری است و این باعث می شود که او شما را ترک کند!

بنابر این آموزش های بازاریابی در فضای مجازی مانند هر آموزش دیگری نیازمند دقت و توجه است  بازاریاب هوشمند یاید بداند چه تعداد مطلب  را در چه زمانی بر روی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستاگرام قرار دهد.

در مطلب های بعدی به این مبحث جذاب بیشتر می پردازیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

10 دیدگاه روشن آموزش بازاریابی مجازی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام

  • Avatar

    درو د بر همگي،
    از اين كه به معرفي قابليت هاي سودمند شبكه هاي اجتماعي مجازي مي پردازيد باعث خرسندي همگان است، زيرا باعث مي شود تا بيش از پيش به استفاده ي صحيح اين گونه شبكه ها بپردازيم، همان طور كه خودتان فرموده ايد اميدوارم در مبحث هاي بعدي بيشتر به اين موضوع مهم بپردازيد.
    با سپاس از شما

  • Avatar
    سیده مریم گرمابی

    امیدوارم در ایران نیز این فرهنگ جا بیفت که از این شبکه ها به صورت بهینه استفاده شود البته تعدادی هم اکنون هم وجود دارندکه خدمات وخریدو فروس را از طریق تلگرام واینستا گرام انجام می دهند.البته باید اخلاق حرفهای در این موارد باتوجه به وجدان افراد رعایت شود. با تشکر از مطالب ارزنده ومفید شما . گرمابی

    • Avatar
      مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت شما
      و سپاس از زمانی که اختصاص دادید و تحلیل مناسبی که نسبت به مطلب داشتید.
      از شما بسیار مچکرم

  • Avatar

    با سلام
    امروزه با وجود أپ های کاربردی مثل instagram ,telegramیا جدیداsnap ما از دنیای قدیمی خودمان به دنیای تازه ای رسیدیم,پس تبلیغات ما نیز در این أپ ها یا سایتهای تبليغاتي بايد طوری باشد كه بتوانيم مشتريان احتمالي خود رابراي خريد ترغيب نماييم.

  • Avatar

    با سلام
    امروزه با وجود أپ های کاربردی مثل instagram ,telegramیا جدیداsnap ما از دنیای قدیمی خودمان به دنیای تازه ای رسیدیم,پس تبلیغات ما نیز در این أپ ها یا سایتهای تبليغاتي بايد طوری باشد كه بتوانيم مشتريان احتمالي خود رابراي خريد ترغيب نماييم.

    • Avatar
      مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت شما آقای سرابی
      از لطف شما نسبت به سایت مستر ویزیتور بسیار سپاسگزارم.
      زنده باشید

  • Avatar

    با سلام و احترام به خانم صابونچی نازنینم
    موضوع فوق العاده جذاب و پر کاربردی را انتخاب کردید.
    موفق باشید دوست من.

    • Avatar
      مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت شما خانم صحرایی گرامی
      بی نهایت از لطف شما تشکر می کنم .
      آن شاالله توفیق شما روزافزون باشد خانم صحرایی عزیز

  • Avatar

    با توجه به اینکه روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت هستش و از همه مهمتر نرم افزارهای اجتماعی بسیار در میان مردم رواج پیدا کرده، بهترین و کم هزینه ترین راه بازاریابی و تبلیغات و فروش استفاده درست و صحیح از دنیای مجازی هستش که تمام گروه های سنی در آن عضو هستند
    جالب بودن آن این است که مردم انقدر که با این نرم افزار ها سروکار دارند دیگر مثل گذشته به تلویزیون نگاه نمیکنند رادیو گوش نمی دهند یا حتی روزنامه نمیخوانند
    و جالب تر اینکه سریعترین و کم هزینه ترین روش کسب اطلاعات و نظرات از مردم از طریق همین نرم افزارهای اجتماعی می باشد.
    با گذاشتن یک مطلب در اینستاگرام میتوان متوجه شد مردم چقدر خوششان آمده که آن را لایک کردند و حتی نظرات را مطالعه کرد و اطلاعات جالبی کسب کرد

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!