آموزش بازاریابی دیجیتالی و اهمیت آن در عصر حاضر

شاید اگر چند سال پیش بود و کسی به اهمیت آموزش بازاریابی دیجیتالی واقف نبود نمی شد بر آن خرده گرفت زیرا هنوز شکل هایی از بازاریابی بودند که می توانستند کسب و کار ها را نجات دهند و روزنه ی امیدی برای فروش موفق باشند اما، در حال حاضر می توان با قاطعیت گفت که دنیای فروش بدون آموزش بازاریابی به سبک دیجیتال بی معنا و مفهوم است و رنگ و رو ندارد!رسانه های ارتباطی امروزه به شکل های مختلف در حال رشد هستند. محتوای این گونه رسانه ها نیز توانسته اند بر سلیقه مشتریان فوق العاده تاثیر گذار باشند بنابر این؛ اگر کسب و کاری به آموزش بازاریابی دیجیتالی بازاریابان خود بی اهمیت باشد باید بگوییم که از رقابت با شرکای تجاری خود عقب می افتد.

آموزش بازاریابی دیجیتالی اگر چه شامل زیر بخش های متعدد است اما همان طور که بیان کردیم یکی از جالب ترین و در عین حال تاثیر گذارترین بخش آن توجه به رسانه های دیجیتال و محتوای منتشر شده در آن هاست.تبادل اطلاعاتی که در رسانه های اجتماعی ررخ می دهد باعث شده است تمرکز اطلاعات در یک بخش خاص از بین رود و در این حال و هوا این هنر بازاریاب است که با گذراندن دوره های آموزش بازاریابی دیجیتالی بداند که چگونه باید با مشتریانش در این فضا ارتباط برقرار کند.

امروزه تمرکز بازاریابی بر شیوه استفاده از مطبوعات یا مجلات کم شده است و در مقابل شاهد رسانه های اجتماعی مختلفی هستیم که توانسته اند در ذهن مشتریانمان جا باز کنند.همچنین آموزش بازاریابی دیجیتالی؛ بخش برندینگ، تبلیغات و مارکتینگ را هم شامل می شود و به نوعی تمام زیر بخش های بازاریابی در سیطره آن قرار می گیرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!