آموزش بازاریابی دیجیتالی و اهمیت آن در عصر حاضر

شاید اگر چند سال پیش بود و کسی به اهمیت آموزش بازاریابی دیجیتالی واقف نبود نمی شد بر آن خرده گرفت زیرا هنوز شکل هایی از بازاریابی بودند که می توانستند کسب و کار ها را نجات دهند و روزنه ی امیدی برای فروش موفق باشند اما، در حال حاضر می توان با قاطعیت گفت که دنیای فروش بدون آموزش بازاریابی به سبک دیجیتال بی معنا و مفهوم است و رنگ و رو ندارد!رسانه های ارتباطی امروزه به شکل های مختلف در حال رشد هستند. محتوای این گونه رسانه ها نیز توانسته اند بر سلیقه مشتریان فوق العاده تاثیر گذار باشند بنابر این؛ اگر کسب و کاری به آموزش بازاریابی دیجیتالی بازاریابان خود بی اهمیت باشد باید بگوییم که از رقابت با شرکای تجاری خود عقب می افتد.

آموزش بازاریابی دیجیتالی اگر چه شامل زیر بخش های متعدد است اما همان طور که بیان کردیم یکی از جالب ترین و در عین حال تاثیر گذارترین بخش آن توجه به رسانه های دیجیتال و محتوای منتشر شده در آن هاست.تبادل اطلاعاتی که در رسانه های اجتماعی ررخ می دهد باعث شده است تمرکز اطلاعات در یک بخش خاص از بین رود و در این حال و هوا این هنر بازاریاب است که با گذراندن دوره های آموزش بازاریابی دیجیتالی بداند که چگونه باید با مشتریانش در این فضا ارتباط برقرار کند.

امروزه تمرکز بازاریابی بر شیوه استفاده از مطبوعات یا مجلات کم شده است و در مقابل شاهد رسانه های اجتماعی مختلفی هستیم که توانسته اند در ذهن مشتریانمان جا باز کنند.همچنین آموزش بازاریابی دیجیتالی؛ بخش برندینگ، تبلیغات و مارکتینگ را هم شامل می شود و به نوعی تمام زیر بخش های بازاریابی در سیطره آن قرار می گیرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیتم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشتم و در کنار کارهای روزمره ام، روایت قهرمانان تولید و کارآفرینی کشورم را به نگارش در می آورم؛ چراکه به این اعتقاد دارم در کنار علم باید تجربه را نیز کسب کرد و چه بسا تجربه بالاتر از علم باشد!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

آمار بالای 85 هزار واحد صنعتی در کشور که بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند از یک طرف و واحدهای صنعتی تعطیل شده از طرف دیگر، ضرورت بحث بازاریابی صنعتی را بیش از پیش نمایان می کند. من و دوستانم در راستای حمایت واقعی از کالا و خدمات ایرانی در امر تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صنعتی همت گماشتیم. شاید بتونیم کمکتون کنیم تا بدانید اندازه بازار شما چقدر است؟ سهم بازار رقبا چقدر است و تا چه اندازه شانس موفقیت دارید؟ البته در کنار این کار به معرفی واحدهای صنعتی موفق هم پرداختیم تا شاید برایتان خط فکری جدیدی رقم بزنن.

ایمیل:  Info@bazazzade.ir

تلفن: 02122733086 

سایت شخصی: Bazazzade.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، واحد 305، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media