آموزش بازاریابی دیجیتالی، افزایش سود با رجوع مشتریان قدیمی

آموزش بازاریابی دیجیتالی، افزایش سود با رجوع مشتریان قدیمی

در آموزش بازاریابی دیجیتالی آن چه که مهم است این است که دریابید، مشتریان قدیمی نقش مهمی در پیشرفت کسب و کار شما دارند. حتی در فضای مجازی باید بدانید که، مشتریان قدیمی را باید در کسب و کارتان حفظ کنید.و آن ها در فضای کسب و کار مجازی خودتان جا باز کنید…

آموزش بازاریابی دیجیتالی و حس وفاداری

یکی دیگر از موارد مهم که در دوره های آموزش بازاریابی دیجیتالی مورد تاکید است این است که، بدانید باید در مشتریان خود حس وفاداری را نسبت به کسب و کار مجازی خود ایجاد کنید. این حس وفاداری مشتریان سبب می شود که آن ها به وب سایت شما یا سایر شبکه های اجتماعی شما سر بزنند و دوباره از شما خرید کنند.

یکی دیگر از نکته های مهم در آموزش بازاریابی دیجیتالی این است که مشتریان قدیمی یا مشتریانی که دوباره به شما رجوع می کنند احتمال بیشتری دارد که از مشتری آینده یا مشتری که بالقوه است با یک ایمیل یا پیام شما وسوسه شود از محصول جدید شما دیدن کند همچنین احتمال بشتری هم برای خرید در این نوع از مشتریان بیشتر است.

آموزش بازاریابی دیجیتالی و صرفه جویی در مخارج

باید بدانید آن چه که در بازاریابی مهم است این است که تعداد افراد و مشتریانی که به طریقی با کار شما آشنا هستند باید بیشتر شوند و آن ها به مرور زمان به مشتریان قدیمی شما تبدیل شوند زیرا، در آموزش بازاریابی دیجیتالی به هر میزان مشتریان وفادار و قدیمی بیشتری داشته باشید هزینه کمتری را بابت ارسال پیام به افراد جدید و ناشناس به عنوان مشتری بالقوه خرج می کنید و به این صورت در مخارج کسب و کارتان صرفه جویی می کنید.

آموزش بازاریابی دیجیتالی یعنی توجه به مشتری

با همه این تفاسیر؛ همان طور که مشتری قدیمی باعث کسب بهتر سود نسبت به مشتریان جدید و سرد مزاج است اما، باید به او خیلی خیلی توجه کنید، آموزش بازاریابی دیجیتالی به این مسئله تاکید فراوان دارد که شما به عنوان یک کارفرما، تولید کننده، فروشنده و یا بازاریاب… باید بدانید که:

  • مشتری قدیم شما در چه زمانی چه می خواهد؟
  • انقدر از تمایلات او آگاه باشید که نیاز هایش را قبل از این که چیزی بگوید برآورده کنید.
  • در مناسبت های مختلف پیام تبریک دهید و حضور خودتان را یادآوری کنید.
  • وقتی محصول جدیدی را وارد تجارت خود می کنید اول از همه به مشتری قدیمی خود اطلاع دهید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید