در آموزش بازاریابی دیجیتالی آن چه که مهم است این است که دریابید، مشتریان قدیمی نقش مهمی در پیشرفت کسب و کار شما دارند. حتی در فضای مجازی باید بدانید که، مشتریان قدیمی را باید در کسب و کارتان حفظ کنید.

و آن ها در فضای کسب و کار مجازی خودتان جا باز کنید…

آموزش بازاریابی دیجیتالی و حس وفاداری

یکی دیگر از موارد مهم که در دوره های آموزش بازاریابی دیجیتالی مورد تاکید است این است که، بدانید باید در مشتریان خود حس وفاداری را نسبت به کسب و کار مجازی خود ایجاد کنید. این حس وفاداری مشتریان سبب می شود که آن ها به وب سایت شما یا سایر شبکه های اجتماعی شما سر بزنند و دوباره از شما خرید کنند.

یکی دیگر از نکته های مهم در آموزش بازاریابی دیجیتالی این است که مشتریان قدیمی یا مشتریانی که دوباره به شما رجوع می کنند احتمال بیشتری دارد که از مشتری آینده یا مشتری که بالقوه است با یک ایمیل یا پیام شما وسوسه شود از محصول جدید شما دیدن کند همچنین احتمال بشتری هم برای خرید در این نوع از مشتریان بیشتر است.

آموزش بازاریابی دیجیتالی و صرفه جویی در مخارج

باید بدانید آن چه که در بازاریابی مهم است این است که تعداد افراد و مشتریانی که به طریقی با کار شما آشنا هستند باید بیشتر شوند و آن ها به مرور زمان به مشتریان قدیمی شما تبدیل شوند زیرا، در آموزش بازاریابی دیجیتالی به هر میزان مشتریان وفادار و قدیمی بیشتری داشته باشید هزینه کمتری را بابت ارسال پیام به افراد جدید و ناشناس به عنوان مشتری بالقوه خرج می کنید و به این صورت در مخارج کسب و کارتان صرفه جویی می کنید.

آموزش بازاریابی دیجیتالی یعنی توجه به مشتری

با همه این تفاسیر؛ همان طور که مشتری قدیمی باعث کسب بهتر سود نسبت به مشتریان جدید و سرد مزاج است اما، باید به او خیلی خیلی توجه کنید، آموزش بازاریابی دیجیتالی به این مسئله تاکید فراوان دارد که شما به عنوان یک کارفرما، تولید کننده، فروشنده و یا بازاریاب… باید بدانید که:

  • مشتری قدیم شما در چه زمانی چه می خواهد؟
  • انقدر از تمایلات او آگاه باشید که نیاز هایش را قبل از این که چیزی بگوید برآورده کنید.
  • در مناسبت های مختلف پیام تبریک دهید و حضور خودتان را یادآوری کنید.
  • وقتی محصول جدیدی را وارد تجارت خود می کنید اول از همه به مشتری قدیمی خود اطلاع دهید.

و خلاصه کاری کنید که او از این که با کسب و کار شما آشنا شده است احساس خوبی داشته باشد!


ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
1 پاسخ به آموزش بازاریابی دیجیتالی، افزایش سود با رجوع مشتریان قدیمی
  1. لباس آشپزی زنانه ۷ خرداد, ۱۳۹۷ در ۱۷:۱۹ پاسخ

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.