آموزش-بازاریابی-در-شبکه-های-مجازی, بزاززاده

آموزش بازاریابی در شبکه های مجازی: لطف کنید به روز باشید!

آموزش بازاریابی در شبکه های مجازی: لطف کنید به روز باشید!

شبکه های مجازی در دنیای امروز روز به روز گسترش یافته است و متناسب با گسترش آن ها شیوه های بازاریابی نیز تغییر کرده است بنابر این به عنوان یک بازاریاب موفق لطف کنید به روز باشید!

چگونه بازاریابی موفقی را در شبکه های مجازی داشته باشیم؟

آموزش بازاریابی همواره گسترده بوده است، دنیای بازاریابی هیچ گاه بدون تلاطم نبوده است این امر در آموزش های این رشته هم دیده می شود. برای یک بازاریابی خوب در شبکه های مجازی اولین قدم این است که آموزش بازاریابی شرکت خود را بر چند نکته متمرکز کنید.

  • ابتدا؛ رقیب های خود را در تمامی حوزه های بازاریابی و به خصوص شیوه های آموزش بازاریابی زیر نظر بگیرید.
  • دوم این که، در آموزش بازاریابی در شبکه های مجازی، به محتوا دقت کافی کنید. محتوا مهمترین نکته در آموزش بازاریابی با شبکه های مجازی است زیرا مخاطب شما در این شبکه ها قبل از این که شما را ببیند، محتوا را مشاهده می کند بنابر این محتوا سیمای شرکت شما در آموزش های بازاریابی است.
  • نکته ی سوم این که، برای بازاریابی در شبکه های مجازی، بازه ی زمانی تعریف کنید این به این معناست که، همه ساعت های روز را به بمباران داده به مخاطب های خود صرف نکنید، گاهی استراحت و آتش بس هم لازم است و می تواند شما را به هدف هایتان نزدیک تر کند. این نکته می تواند یکی از نکته های راهگشا در آموزش بازاریابی با شبکه های مجازی باشد.
  • چهارم، بازاریابی را با داده های جدید به روز کنید. داده های جدید را از کانال های مختلف دریافت کنید و همواره سعی کنید نسبت به رقیب خود به روز باشید. داشتن داده های مفید و کاربردی می تواند مهمترین ابزار شما در آموزش بازاریابی به بازاریاب های شرکت شما باشد.

فضای مجازی گسترده و بی انتها است و نمی توان برای این فضا حدی را به عنوان حد پایانی آموزش بازاریابی در نظر گرفت اگر شرکتی بتواند در این فضا بهترین داده را به موقع و متناسب با نیاز مخاطب خود ارائه دهد می تواند به موفقیت نزدیک تر شود و چرخه ی سود خود را بهبود بخشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media