آموزش بازاریابی اینترنتی با توجه به صفحه فرود سایت...

آموزش بازاریابی اینترنتی با توجه به صفحه فرود

آموزش بازاریابی اینترنتی با توجه به صفحه فرود سایت یکی از مباحث مهمی است که باید مورد توجه دست اندکاران فعال در این حوزه قرار گیرد.در آموزش بازاریابی اینترنتی منظور از صفحه فرود سایت صفحه ایی است که مخاطب بلافاصله پس از ورود به سایت شما آن را مشاهده می کند. در دوره های آموزش بازاریابی اینترنتی به بازاریابان این آموزش داده می شود که چه اطلاعاتی را در این صفحه قرار دهند تا بتوانند مخاطبان خود را بهتر جذب نمایند.

  • در این صفحه اطلاعات کسب و کار شما باید قرار گیرد که معمولا با عنوان درباره ما یا با مضامینی که نشان دهنده همین محتوا باشد به تصویر کشیده می شود.
  • قرار دادن آخرین محصولات شما یا جدیدترین خدمتی که ارائه کردید نیز می تواند در صفحه فرود وبسایت شما قرار گیرد.
  • در آموزش بازاریابی اینترنتی مسئله مهم دیگر این است که سبد خرید شما در صفحه فرود وبسایت قرار گیرد. زیرا مشتری برای خرید اینترنتی نباید سردرگم شود بلکه باید سریعا به بخش سبد خرید متصل گردد.
  • فرم هایی که نشان دهنده برنامه های کسب و کار شما در بازه های زمانی مختلف هست نیز می تواند در صفحه فرود وبسایت قرار گیرد. به عنوان نمونه تاکید آموزش بازاریابی اینترنتی بر این است که برنامه فستیوال های شما یا حراجی های شما در سال باید در صفحه فرود سایت شما باشد تا از این طریق بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب سایت خودتان کنید.
  • نقشه یا جایگاه شرکت یا کارخانه و یا مغازه شما نیز می تواند در صفحه فرود قرار گیرد.
  • یکی دیگر از بخش های مهم در آموزش بازاریابی اینترنتی قرار دادن بخش مقاله یا اخبار در صفحه فرود است که می تواند مخاطب شما را به طور غیر مستقیم به بخش های مختلف سایت شما و صفحات داخلی سایتتان مرتبط کند.

آموزش بازاریابی اینترنتی تاکید زیادی دارد که صفحه فرود وبسایت با قرار دادن اطلاعات مناسب بتواند مشتری را بهتر جذب وبسایت کند تا مشتری با گشت و گذار در وبسایت شما در نهایت آمار دیدار از سایت شما و خرید را افزایش دهد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media