موزش بازاریابی اینترنتی با استفاده از ایمیل

آموزش بازاریابی اینترنتی با استفاده از ایمیل

یکی از موارد مهم در آموزش بازاریابی اینترنتی توجه به اولویت های مشتریان است. اگر شما تصمیم گرفته اید با استفاده از ایمیل به بازاریابی خود در فضای مجازی رونق دهید، می توانید با لحاظ کردن اولویت های مشتریان خود منجر به شکایت کمتر آن ها شوید.

یکی از راه هایی که در آموزش بازاریابی اینترنتی نشان دهنده توجه شما به مشتری و خواسته های او است این است که هم از مشتریان بالقوه و هم از مشتریان قدیمی خود بپرسید؛ که آیا آن ها تمایل دارند که شما برایشان ایمیل های کاری ارسال کنید؟ شما با این کار علاوه بر این که به نظر مشتری احترام گذاشتید توانسته اید مطمئن شوید که او ایمیل های شما را می خواند یا خیر؟

آموزش بازاریابی محتوایی در خدمت آموزش بازاریابی اینترنتی

یکی از مسائل مهم که در بیشتر حوزه ها و همچنین در حوزه آموزش بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است این است که شما باید با ارائه محتوای ارزشمند در ایمیل های خود به مشتری، نشان دهید که مشتری برای شما ارزشمند است. در واقع این بخش در آموزش بازاریابی اینترنتی مانند قضیه همپوشانی در ریاضی است، بخش مشترک در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا…

آموزش بازاریابی اینترنتی و رنگ

یکی دیگر از نکته های مهم در آموزش بازاریابی اینترنتی توجه به رنگ است! بله درست حدس زدید، شما بدون شک در فضای حقیقی دارای لگو هستید یا کسب و کارتان را با یک رنگ منحصر به فرد به مشتری معرفی کردید مثلا: سایت شما پس زمینه بنفش دارد یا لگو شما پس زمینه طلایی دارد… به هر حال در آموزش بازاریابی اینترنتی به بازاریابان تاکید بر این است که برای این که به راحتی منبع ایمیل توسط مشتری تایید شود و او سریعا ایمیل شما را از سایر ایمیل های مزاحم تشخیص دهد و بخواند رنگ هایی را در ایمیلتان استفاده کنید که نشان دهنده هویت تجاری شماست.

آموزش بازاریابی اینترنتی و کمیت…

یکی از مسائل مهم دیگر در آموزش بازاریابی اینترنتی توجه به تعداد ایمیل های ارسالی است. به تعداد ایمیل های ارسالی به مشتری خود توجه کنید. توجه کنید که مشتری نیز مانند شما دغدغه ها و مشغولیت های زیادی ممکن است در زندگی داشته باشد پس، با ارسال بیش از حد ایمیل به او، او را کلافه نکنید زیرا او با این کار از کسب و کار شما متنفر می شود و احساس می کند شما نیز یک مزاحم اینترنتی هستید.

آموزش بازاریابی اینترنتی و دلیل و برهان….

اگر یک یا چند مشتری از شما نخواست که دیگر برایش ایمیل ارسال کنید حتما از او بپرسید علت چیست؟ البته همان طور که گفتیم در آموزش بازاریابی اینترنتی توجه به اولویت مشتری بسیار مهم است اما، از این جهت علت را از مشتری بپرسید که مطمئن شوید که مشکل از شماست یا خیر؟ مثلا ممکن است مشتری به شما بگوید من دیگر تمایلی به دریافت ایمیل ها شما ندارم و علتش هم تعداد زیاد ایمیل های شماست! در این حالت شما ضمن احترام به اولویت های مشتری می توانید نواقص کسب و کار آنلاین خود را شناسایی کرده و با عذرخواهی از مشتریانتان آن ها را راضی کنید…

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!