Skip to main content

آموزش بازاریابی، چند قدم تا بازاریاب حرفه ای شدن

By فروردین ۱۵, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

آموزش بازاریابی بسیار متنوع است به عنوان مثال تا به حال شده است که به این مورد فکر کرده باشید که بازاریاب حرفه ایی چه خصوصیتی باید داشته باشد؟ یا باید برای داشتن چه توانایی هایی بر روی خود سرمایه گذاری کند؟ در این مطلب به بررسی بهتر این موضوع در حوزه آموزش بازاریابی می پردازیم.

آموزش بازاریابی، من یک بازاریاب حرفه ای هستم چون می دانم که…

  • بازاریاب حرفه ای کسی است که توجه بیشتری به شخصیت خود دارد. در واقع یک بازاریاب برای موفقیت نیاز به داشتن شحصیتی حرفه ایی دارد زیرا، اعتبار را در کار کسب می کند یا به بیان بهتر می توان گفت اعتبار برگرفته از تفکر مردم است. اما، شخصیت خود واقعی آن است که می تواند بر اعتبارش هم اثرگذار باشد.
  • در آموزش بازاریابی، بازاریاب حرفه ایی ابتدا برای خود یک رسالت تعریف می کند. آن ها برای چیزی بیش از پاداش های مالی فعالیت می کنند. بازاریاب حرفه ایی ابتدا به دنبال این است که توانایی اش را به کسی ثابت کند. حتی آن ها آن چنان تلاش می کنند که توانایی شان را به خودشان هم ثابت کنند.
  • بازاریاب حرفه ایی در خود به دنبال انگیزه می گردد. او نمی گذارد زندگی کاری و حرفه اش مانند یک زندگی نباتی پیش رود. او به دنبال انگیزه های پنهان در وجود خود می گردد تا بتواند یک حرکت موفقیت آمیز داشته باشد.
  • در مفاهیم آموزش بازاریابی، بازاریاب حرفه ایی همیشه محیط پیرامون خود را تجزیه و تحلیل می کند. او به طور مستمر اخبار تجارت را دنبال می کند و نمی گذارد وقفه ایی بین دریافت اطلاعات او ایجاد شود. مجله های صنعتی را می خواند. از وضعیت ارز مطلع است. ستون های مربوط به فروش محصولات و خدمات مرتبط به کار خود را مرتبط چک می کند!
  • چنین شخصیتی سازماندهی قوی ایی دارد. برای برنامه های کاری خود سازماندهی مناسب و جالبی را تدارک می بیند. به هیچ وجه تعجب نکنید از اینکه فایل های کامپیوتری اش مرتب و منظم است! زیرا  سازماندهی او در تمام بخش های زندگی اش تسری پیدا می کند.
  • بازاریاب حرفه ایی سخت کوش است. دنبال راه یک شبِ پول دار شدن نیست. یاد گرفته است منظم و طبق برنامه حرکت کند تا با گذشت زمان به نتیجه دلخواه خود دست یابد.
  • به محصول و خدمتی که معرفی می کند معتقد است زیرا می داند تا زمانی که خودش به گفته های خودش معتقد نباشد مشتری که هیچ، هیچ جنبده ایی او و محصول و خدمتش را باور نمی کند!

اگر می توانید این خصوصیاتی را که در آموزش بازاریابی مد نظر است رعایت کنید و  در خود پرورش دهید تا حرفه ایی شدن راهی نمانده است!!!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

 

شماره تماس جهت مشاوره!