Skip to main content

آشنایی با کتاب چیدمان فروشگاهی، بچین و بفروش

By اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

یکی از مباحث مهم در فروش آشنایی با چیدمان فروشگاهی است زیرا زمانی که شما مطلع باشید چیدمان فروشگاهی چگونه می تواند بر کسب و کار شما تاثیر بهتری داشته باشد بدون شک تمام تلاش خود را در جهت بهبود چیدمان فروشگاه خود به کار خواهید گرفت.

چیدمان فروشگاهی به معنای مدیریت کردن فعالیت های است که در یک واحد فروش (فروشگاه/ مغازه) رخ می دهد. این فعالیت ها طیف گسترده ای را شامل می شود که از رنگ و معماری شروع شده و تا چیدمان قفسه ها و یا طراحی بخش امانات یک واحد فروش پیش می رود.

“با چیدمان فروشگاهی مشتری جذب کنید

شما به عنوان یک مشتری ممکن است بعضی از موارد ذکر شده در مطلب قبلی را در چیدمان فروشگاه تجربه کرده باشید و شاید هنوز بعضی از موارد مطرح شده برای شما به صورت عینی نمود پیدا نکرده باشد، همچنین ممکن است به عنوان یک فروشنده ناخودآگاه بعضی از موارد بالا را در طراحی فروشگاه خود مدنظر قرار داده باشید و یا به بعضی از موارد اصلاً فکر نکرده باشید. اما آنچه که واقعا می تواند فروش شما را متحول کند، به جذب مشتری کمک کند و یا حتی وضعیت انبارداری فروشگاه شما را دگرگون کند؛ چیدمان فروشگاه شماست.

خرید از این فروشگاه به دلم نشست

چیدمان قفسه ها، تجهیزات و حتی یخچال ها در عین سادگی می تواند از قوانینی پیروی کند که به راحتی فروش شما را افزایش یا کاهش دهد. شاید در وهله نخست فکر می کنید چیدمان یک یخچال چگونه فروش را تغییر می دهد اما، واقعیت این است که چیدمان اثرگذار است شاید تجربه این جمله را در خرید از یک فروشگاه داشته باشید که “چه قدر خرید از این فروشگاه به دلم نشست ” و این همان تأثیر چیدمان است که شما را به یک مشتری پَر و پا قُرص یک فروشگاه تبدیل می کند.کتاب چیدمان فروشگاهی بچین و بفروش

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 


 

شماره تماس جهت مشاوره!