مطالب مشابه

2 Comments

  1. كيومرث بهتاش

    از نظر من فروش محصولي كه خريدار به آن نياز دارد مبحثي است كه بارها به آن پرداخته شده امروزه در مديريت فروش بايد به روشي پرداخته شود كه خريدار را مجاب به خريدن محصولي كنيم كه شايد چندان نياز يا توجهي به آن ندارد مثل فروختن يخچال در قطب .

    پاسخ
  2. معصومه نجفی

    نکته مهمی که وجود داره دیدی است که ما برای چیزی در معرض فروش گذاشتیم برای خریدار ایجاد کنیم اگر خریدار دیدی مثبت بر خرید خودش داشته باشه خودش به پروسه خرید و بازاریابی کمک میکنه

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.