Skip to main content

چگونه با بازاریابی ایمیلی، فعالیت موفق تر و هدفمندی تری را تجربه کنیم؟

چگونه با بازاریابی ایمیلی، فعالیت موفق تر و هدفمندی تری را تجربه کنیم؟

بازاریاب حرفه ایی تنها به یک روش برای پیشبرد فعالیت های خود بسنده نمی کند بلکه او می داند چه روشی را تا چه میزان استفاده کند تا بهترین اثربخشی و کارایی را در فعالیت های بازاریابی خود احساس کند بنابر این، ابزاری مانندبازاریابی ایمیل نیز از این قاعده مستثنی نیست اما، در دنیایی که هر روز ابزار های مختلف و جدیدی برای فعالیت های بازاریابی ارایه می شود چگونه بازاریابی ایمیلی می تواند به بهترین شکل ممکن برای یک بازاریاب موفقیت او را تضمین کند؟

برای بازاریاب این مطلب مهم است که هر ایمیلی که او ارسال می کند آن چنان قوی باشد که فعالیت های بازاریابی او را نشانِ دار و یا برجسته نماید. این مهم است که مشتری ایمیل شما را با نشان های ویژه ایی بشناسد و محتوای آن، آنچنان برایش جذاب باشد که او را وادار به پاسخ کند. بنابر این برای این که بازاریابی ایمیلی خودتان را برجسته کنید و به بازاریابی خود شکلی نو ببخشید چند نکته را باید رعایت نمایید.

نکته های مهم در بازاریابی با ایمیل

  • لگو

لگوی شرکت خود را طوری طراحی کنید تا در تمام ایمیل های شما فرم ثابتی داشته باشد. بحث تثبیت لوگو در ذهن مشتری نه تنها در بازاریابی ایمیلی   بلکه در سایر موارد هم باید از چارچوب ثابتی پیری کند مانند:

فرم سفارش محصول

وبسایت شرکت

کارت ویزیت

زیرا لگو باید در تمام فعالیت های بازاریابی ایمیلی در ذهن مشتری ثابت شود و این یک قانون مهم در بازاریابی موفق محصول ها و خدمات است.

  • نام شرکت

نام شرکت نیز از مواردی است که در ابزار های مختلف بازاریابی مهم تلقی می شود به خصوص در بازاریابی ایمیل باید با رعایت نکته هایی همراه شود تا اثربخشی بهتری داشته باشد به همین علت نام شرکت خود را در قسمت فرستنده ایمیل و امضای ایمیل درج کنید.

  • شکل ثابت پیام

در استفاده از ایمیل برای داشتن بازاریابی موفق تر تلاش کنید تا موارد زیر در ایمیل های شما ثابت باشد، مانند:

فونت، اطلاعات تماس، شکل کلی صفحه، سایز

در هر حال بدایند که گرچه فعالیت های بازاریابی ممکن است با چالش های مختلفی مواجه گردد اما برای بهتر شدن آن همواره راه حل هایی وجود دارد که می تواند به بازاریاب کمک کند تا بازاریابی هدفمند تری را تجربه کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!