Skip to main content

نقش واژه های کلیدی در بازاریابی محتوا

By فروردین ۲۸, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

آموزش بازاریابی محتوا امروزه توانسته است نقش مهمی را در تجارت های مختلف ایفا کند از یک کسب و کار ساده تا یک شرکت تجاری همگی به نوعی با این نوع بازاریابی در ارتباط هستند و یکی از مباحث مهم در این نوع بازاریابی توجه به واژه های کلیدی است.در وهله اول باید به این نکته توجه کنید که هدف از کاربرد واژه های کلیدی در آموزش بازاریابی محتوا حفظ و یا ارتقا رتبه سئو شماست اما، گاهی مشکل دقیقن از همین نکته شروع می شود زیرا بعضی اوقات تامین کنندگان محتوا با استفاده بیش از حد از واژه های کلیدی نه تنها به ارتقا و بهبود سئو سایت خود کمکی نمی کنند بلکه بر عکس با یک بمباران تمام عیار از واژه های کلیدی بر سر و روی سایت خودشان، بازاریابی محتوا را با خاک یکسان می کنند و باعث رنجش کاربران می شوند و این همان مشکلی است که بسیاری از محتوا نویسان به آن توجه نمی کنند و به همین دلیل با وجود تمام تلاشی که می کنند نمی توانند موفق شوند و به قول معروف، تیرشان به سنگ می خورد.

آموزش بازاریابی محتوا و جانمایی درست واژه کلیدی در عنوان

در آموزش بازاریابی محتوا قبل از دست به قلم شدن ایتدا برای متنی که در ذهن دارید یک یا چند واژه کلیدی در نظر بگیرد. همیشه یادتان باشد که یکی از بهترین مکان ها در متن برای خود نمایی واژه کلیدی، عنوان نوشته است. واژه کلیدی متن خود را حداقل یک بار در عنوان به کار برید.

این کار به دو علت در آموزش بازاریابی محتوا مهم است:

  • عنوان صفحه برای موتور های جستجو اهمیت دارد.
  • کاربرانی که به دنبال موضوع خاصی می گردند به عنوان اهمیت می دهند.

در بازاریابی محتوا یکی از معیار های مهم برای گوگل؛ میزان علاقه کاربران به صفحه ایی خاص است. به همین دلیل اگر واژه کلیدی مناسبی انتخاب کنید و آن را در عنوان نوشته خود به کار برید تعداد کلیک بر روی صفحه شما بالا می رود و به مرور زمان بازاریابی محتوای سایت شما می تواند ارتقا چشمگیری پیدا کند.

این نوع بازاریابی با ترفند های مختلفی می توان ارتقا یابد در مطلب های بعدی شما را بیشتر با این مبحث جذاب آشنا می کنیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!