Skip to main content

من می توانم!

این را قانون زندگی خود قرار دهیم که بر روی هر چه از زیر دستانمان می گذرد، بیشترین انرژی خود را بگذاریم. تمبر شخصیتی خود را بر روی آن بچسبانیم. بگذاریم “اعلا” علامت تجاری ما باشد. “اوریسون سوات ماردن”

در قرنی به سر می بریم که بهترین زمان در کل تاریخ بشر، در حرفه ی فروش است. بهترین تعریفی که از “بلند پروازها” می توانیم ارائه دهیم این است: افرادی با میل نهایی برای رسیدن به موفقیت و خوش بین های بدون مرز هستند. البته این ویژگی کلیدی نه تنها در زمینه فروش، بلکه در هر حوزه ی دیگری می تواند صادق باشد. فردی می تواند خود را با این ویژگی(که به نظر نقطه ی اوج در فروش است) معرفی کند که به دانا بودن در رشته ی خود تا حدود زیادی مسلط باشد.

۸۰% فروش در دست ۲۰% فرشنده ی برتر است، که قطعاً هر فروشنده ی بلند پروازی جزء این گروه بودن را از اهداف اولیه ی خود قرار می دهد. این افراد مصمم متقاعد شده اند که با فروش میزان قابل توجهی از محصول یا خدمتی که ارائه می کنند، به اهدافشان می رسند. چگونه؟؟

این تنها سوالی است که از ذهن این ستارگان می گذرد. شاید متعهد شدن به اینکه در رشته ی خود به حد اعلا برسیم مهمترین گامی است که می توانیم برداریم و محصول یا خدمت خود را در بهترین بازار و به بهترین قیمت به فروش برسانیم. معمولاً همه چیز از نقطه ی صفر شروع می شود. قطعاً کسی که امروز در رشته ی خود حرفی برای گفتن دارد، روزی در جمع بهترین ها در سکوت بوده است. جایی که امکانات بسیار خوبی انتظارمان را می کشد، چگونه در زندگی جلودار شویم؟

  1. وارد صف شویم!
  2. در صف بمانیم!

توصیف عامیانه برای کسانی که هیچ حرکتی برای ورود به صف زندگی نمی کنند و تنها کاری که از دستشان بر می آید، غبطه خوردن به کسانی است که با تلاش و بلند پروازی به اول این صف رسیده اند، این است که زندگی سلف سرویس است، و همه کاره خود تویی! برای موفقیت در رشته ی خود باید وارد عمل شد و دانش و مهارت لازم را آموخت و به کار بست و با فراگیری مهارت ها و کسب دانش های تازه و افزودن هر چه بیشتر به مهارت های فروش، به حرکت ادامه داد. این حرکت می تواند شبانه روزی و بدون وقفه باشد. نقطه عطف زندگی ما این است که با اراده ای فولادین، تصمیمی صریح و روشن (مبنی بر اینکه می خواهیم بهترین باشیم) بگیریم؛ باید بارها و بارها با خود تکرار کنیم که:

  • من می توانم!
  • من می توانم!
  • من می توانم…

برگرفته از کتاب فوق ستاره فروش شوید(۲۱روش عالی برای فروش بیشتر،سریعتر و راحتتر در بازار سخت امروز) اثر برایان تریسی، مترجم:علی معتمدی


شماره تماس جهت مشاوره!