Skip to main content

من سرشار از انرژی ام!!!

تا حالا با آدم های شاد برخورد کردین؟

منظورم خنده های مصنوعی، حرف ها یا حرکات تمسخر آمیز نیست…اونا ذاتا “شادن. همیشه و هرجا برن با خودشون شادی میبرن و این شاد بودنو به همه منتقل میکنن. بعضیا میگن اونا سرشار از انرژی مثبت اند.

انرژی مثبت دیگه چیه؟!! چطور میشه این انرژی رو بدست آورد و با اون، دیگران رو هم شاد کرد و تو دل اونا جا گرفت؟؟

محققان بر این عقیده اند که: اولین گام در بدست آوردن انرژی مثبت، تفکر مثبته. نوع نگاه ما به زندگی و اتفاقاتی که در اون می افته باید همیشه مثبت باشه. خواه اتفاقات به ظاهر خوبی در جریان باشه و یا به ظاهر بد.به هر پدیده ای باید به دید روشن وشاد نگاه کرد.

اینو مطمئن باشید که همیشه بهترین ها برای ما اتفاق می افته. شاید این بهترین، ظاهر تلخ یا شیرینی داشته باشه اما مهم اینه که بهترینه.. مهم اینه که همیشه در جهت رشد و تعالی ماست.

آقایی به طنز می گفت: خانوم من بیشتر صبحها برام یه کادوی خوشگل میذاره دم در!!!  بعد متوجه شدیم منظورش از کادو، کیسه زباله ها بوده!!!

ببینید چقدر راحت میشه از هر چیزی، حتی زباله های دم در هم انرژی گرفت؟؟

آنتونی رابینز در این زمینه می گه:

“مانند یک کارگردان باید با کنترل و اداره درون خود، مراحل ایجاد حالت های روحی مختلف خود را بررسی کنید. کارگردان برای نتایجی که می خواهد کسب کند ، آنچه را که شما می بینید یا می شنوید، به تصویر می کشد. مثلا اگر بخواهد شما بترسید، صدای فیلم را بلند می کند و همزمان با آن جلوه های ویژه ای مثل نور یا صدا را بر روی پرده منعکس می کند تا آن حس به شما القا شود.

یک کارگردان می تواند یک فیلم غم انگیز و یک فیلم خنده دار را از یک حادثه مشابه بسازد که البته بستگی به تصمیم او دارد.

شما هم می توانید این کارها را در پرده نمایش ذهنتان انجام دهید. می توانید نور و پیام های مثبت را در مغز خود فعال کرده و پیام ها و تصاویر منفی را خاموش کنید….”

همیشه می تونیم برداشت مثبتی از هر کلام یا هر رویدادی داشته باشیم. بیایید از امروز امتحان کنیم….

شماره تماس جهت مشاوره!