معرفی کتاب: استراتژی مدیریت برند
خوانندگان کتاب استراتژی مدیریت برند در سراسر جهان(بازاریابان، تبلیغ کنندگان، وکلا، دانشجویان مدیریت و…) از این کتاب به عنوان یک کتاب موفق(هم در سه نسخه پیشین و هم در چاپ چهارم) یاد می کنند. آنها برتری این کتاب را در شش ویژگی کاملا متفاوت از همه کتابهای دیگر در مدیریت و برند در بازاریابی می دانند.
این شش ویژگی عبارتند از:
- اصالت به خاطر جامعیت و تعادل منحصر به فرد آن میان نظریه ها و مثال ها و همچنین ترویج مدل های کاری قوی و جذاب و منحصر به فرد.
- ارتباط اشکال و تصاویر جدید، غیر معمول، و دیگر آثار کلاسیک بزرگ ترین کتاب ها و کنفرانس ها.
- داشتن یک قلمرو گسترده همراه با اشاره به بسیاری از تصمیم گیری های کلیدی برندینگ
- بیان دقیق و عمیق تجزیه و تحلیل ها در استراتژی برند
- تنوع، پوشش مارک های کالاهای مصرفی بخش (FMCG) و همچنین مارک های کسب و کار، مارک های دارویی، علامت های تجاری لوکس، مارک های خدماتی و…
- دامنه ی بین المللی با بیان نمونه هایی از ایالات متحده، اروپا و آسیا
این کتاب از ۴ قسمت زیر تشکیل شده است که خواننده را در پیاده سازی، اجرا و حفظ استراتژی برند، کمک می کند:
- قسمت اول: چرا برندینگ یک استراتژیک است؟
- قسمت دوم: چالش های بازارهای مدرن
- قسمت سوم: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند
- قسمت چهارم: ارزیابی نام تجاری
- آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی
- موسسه تحقیقاتی ایده = تحقیقات بازار
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده