Skip to main content

تحقیقات بازاریابی: آموزش نرم افزار SPSS قسمت دوم

تحقیقات بازاریابی: آموزش نرم افزار SPSS قسمت دوم

نکته مهم : برای دریافت کیفیت بالاتر فیلم لطفا روی دکمه HD کلیک کرده و یا فیلم را دانلود فرمایید.

در جلسه قبل با نرم افزار SPSS، منو ها، آپشنها و دو محیط مربوط به تعریف متغیرها و داده ها آشنا شدیم.

 در اکثر موارد ما به عنوان یک پژوهشگر برای انجام پروژه های بازاریابی خودمان، نیاز به اطلاعات و داده داریم(حال این داده ها می توانند از طریق پرسشنامه و یا مصاحبه کسب شوند) و در قدم بعد، وقتی که داده ها جمع آوری شدند، ابتدا باید راه وارد کردن دقیق و صحیح آنها را به نرم افزار آماری را بدانیم تا قادر باشیم برای انجام هرگونه تحلیل آماری جهت تایید و یا رد فرضیه ها یا سوال های پژوهش خودمان، از نرم افزار کمک بگیریم. این ویدئو، یک جلسه تمرینی خواهد بود جهت آموزش پژوهشگرانی که روش جمع آوری آنها بر اساس پرسشنامه می باشد.

در این آموزش قصد داریم با انجام یک تمرین بر پرسشنامه فرضی مربوط به پژوهشی در حیطه بازاریابی با موضوع تاثیر رهبری ظریف طبع بر مدیریت تجربه مشتری در فروشگاه های رفاه و اتکا و با فرض جامعه آماری ۲۰۰ نفر، شما عزیزان را در نحوه وارد کردن داده، متغیر سازی، آشنایی با مقیاس ها، راهنمایی و کمک کنیم.

مطالب بیان شده جهت دسترسی راحت شما عزیزان در کانال تلگرام پایان نامه نویسی و مقاله نویسی محقق یار نیز بارگزاری شده است.

مطالب مرتبط:

آشنایی با محیط SPSS

جدول فراوانی قسمت اول

جدول فراوانی قسمت دوم

آلفای کرونباخ

split File

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!