Skip to main content

بازاریابی گردشگری: گذری بر گردشگری سلامت(۳)

By فروردین ۳۱, ۱۳۹۵مقالات تخصصی بازاریابی

بازاریابی گردشگری: گذری بر گردشگری سلامت(۳)

  • گردشگری پزشکی در سنگاپور

کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در سنگاپور در سطح عالی ارزیابی می شود. ایمنی، مورد اعتماد بودن، همرا با تحقیقات پیشرفته و اعتبار بین المللی در زمینه پزشکی آن را به یک مرکز رهبری در آسیا تبدیل کرده است. سنگاپور با ۹ بیمارستان و ۲ مرکز خدمات پزشکی توانسته است به اعتبار نامه کمیسیون مشترک بین المللی آمریکا (JCI) دست یابد.

  • گردشگری پزشکی در فیلیپین

از عوامل موفقیت در فیلیپین می توان به طراحی سه مدل کسب و کار برای گردشگری شامل:

  • ایجاد یک منطقه بین المللی سلامت بای ترکیب گردشگری درمانی و صحت، اسپا، اکوسیستم و دهکده های سلامت.
  •  تجهیزات پیشرفته سلامت انسانی، شبکه های اینترنتی پیشرفته، پرستاران و مدارک پزشکی و بیمارستانهای پیشرفته.
  •  خدمات سلامت ویژه شامل: مشاوره تلفنی پزشکی و مشاوره تلفنی سلامت، نام برد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!