بازاریابی گردشگری: گذری بر گردشگری سلامت(۳)
-
گردشگری پزشکی در سنگاپور
کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در سنگاپور در سطح عالی ارزیابی می شود. ایمنی، مورد اعتماد بودن، همرا با تحقیقات پیشرفته و اعتبار بین المللی در زمینه پزشکی آن را به یک مرکز رهبری در آسیا تبدیل کرده است. سنگاپور با ۹ بیمارستان و ۲ مرکز خدمات پزشکی توانسته است به اعتبار نامه کمیسیون مشترک بین المللی آمریکا (JCI) دست یابد.
-
گردشگری پزشکی در فیلیپین
از عوامل موفقیت در فیلیپین می توان به طراحی سه مدل کسب و کار برای گردشگری شامل:
- ایجاد یک منطقه بین المللی سلامت بای ترکیب گردشگری درمانی و صحت، اسپا، اکوسیستم و دهکده های سلامت.
- تجهیزات پیشرفته سلامت انسانی، شبکه های اینترنتی پیشرفته، پرستاران و مدارک پزشکی و بیمارستانهای پیشرفته.
- خدمات سلامت ویژه شامل: مشاوره تلفنی پزشکی و مشاوره تلفنی سلامت، نام برد.
- آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی
- موسسه تحقیقاتی ایده = تحقیقات بازار
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده