Skip to main content

بازاریابی به معنای خلاقیت!

یک بازاریاب باید بداند که پیچیده ترین تکنولوژی هایی که بشر ایجاد کرده است در برابر حافظه ی ذهن او هیچ است زیرا او با ذهن قویی ایی که دارد می تواند به فعالیت های بازاریابی، رنگ و لعاب متفاوتی ببخشد.

بازاریابی به معنای خلاقیت !

برای بهتر انجام دادن فعالیت های بازاریابی شما ابتدا باید  بدانید می توانید به محیط کاری خود مسلط باشید، به همین منظور باید ویژگی خلاقیت و نوآوری را در خود تقویت کنید زیرا برای یک بازاریابی خوب برای محصول ها و خدمات ابتدا باید بتوانید در شیوه های کهنه دگرگونی ایجاد کنید و به شیوه ای نوین به پیرامون خود بنگرید. همیشه یادتان باشد که گرچه تکنولوژی های پیشرفته ی امروزی توانایی ثبت و در بعضی موارد استدلال را دارند اما، هیچ گاه توانایی خلق خلاقیت و نوآوری را ندارند.

فعالیت بازاریابی گاهی ممکن است برای شما کسل آور و یا ملالت بار شود اما، یادتان باشد برای ایجاد انگیزه کافی برای خلاقیت، از عناصر مذهبی نیز استفاده کنید به عنوان نمونه: آیه های قرآن را که در ارتباط با عظمت انسان نازل شده است را مطالعه کنید همیشه یادتان باشد که طبق یکی از آیه های شریفه ی قرآن، “خداوند فرموده است شما را بر زمین و آسمان مسلط ساختیم.”

به همین علت هر گاه تصور کردید انگیزه ی خود را برای بازاریابی از دست داده اید به مرور این جمله بپردازید که من جانشین خدا هستم و توانایی بی نظیری دارم و هر خصوصیتی که در خداوند قادر است به شکلی محدود تر در من وجود دارد بنابر این من می توانم فعالیت بازاریابی را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

درک جمله های مختلفی که در تعریف و تمجید خود بیان می کنید برای این که برای شما به عنوان یک پل میان بر در این فعالیت باشد، می تواند مفید باشد. به همین علت برای این که فعالیت بازاریابی در شخص بازاریاب رشد کند باید بتواند تمام جمله هایی که به آن اشاره شد را در ذهن خود بار ها و بار ها مرور کند.

پس از مدتی این مرور منجر به این می شود که این فعالیت به یک فعالیت دلچسپ تبدیل شود و شخص بازاریاب انگیزه ی زیادی برای خلاقیت بیابد. در واقع پس از مدتی بازاریاب شیفته ی خود می شود و بازاریابی محصول ها و خدمات را با شوق و انگیزه ی والاتری انجام می دهد این حس اعتماد به نفس ایجاد شده برای بازاریاب چنان دلچسب است که او تلاش می کند تا هر روز بازاریابی خود را بهتر نماید و موفق تر و خلاق تر  عمل کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

شماره تماس جهت مشاوره!