Skip to main content

بازاریابی اینترنتی/John Arnold

بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد

بازاریابی اینترنتی فرصتی برای تجربه هیجان، افزایش تعداد مشتریان وفادار، تجارت مکرر و پایدار و همچنین نگرانی از ایمیل های برگشتی، درخواست های انصراف از اشتراک و شکایت از اسپم است. اینکه راهبرد بازاریابی اینترنتی برایتان هیجان ایجاد کند یا نگرانی، بستگی به توانایی شما برای رساندن ایمیل های هدفمند و با ارزش به مشتریان کنونی و بالقوه ای دارد که به اطلاعات شما نیازمندند.

از چاپ اول این کتاب در سال ۲۰۰۷ تغییرات زیادی در بازار کتاب رخ داده است. با پیشرفت چشمگیر رسانه های جمعی و گوشی های موبایل نسبت به گذشته، راه های بیشتری برای هدفمند کردن برنامه ها و استفاده ی بهینه از سرمایه ای که صرف بازاریابی اینترنتی می کنید باز شده است.

چاپ جدید این کتاب مملو از نکته های علمی است. فرقی نمیکند بازاریاب کار آفرین باشید که از شرکت بازاریابی اینترنتی به عنوان شخص ثالث استفاده میکنید یا صاحب شرکتی کوچک که همه چیز را خودتان اداره میکنید. با این راهنمایی ساده از بازاریابی اینترنتی بیشترین استفاده را ببرید.

این کتاب :

  • کمک می کند راهبرد بازاریابی اینترنتی را با اهداف دست یافتنی طراحی کنید .
  • روند ساختن لیست، ایجاد پیام و پیگیری نتایج را ساده میکند.
  • راهنمایی های حقوقی در اختیارتان قرار میدهد تا بدین ترتیب از قوانین ضد اسپم آگاه شوید.
  • نشان میدهد چگونه پیام رسانی کنید و رسانه های جمعی را به یکدیگر پیوند دهید.
  • توضیح میدهد چگونه نتایج را دنبا و تفسیر کنید.
  • شامل ده نکته مهم است که نباید در ایمیل هایتان بیاید و بسیاری مطالب دیگر.

نوشته فوق بخشی از کتاب بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد. نوشته : جان آرنولد(John Arnold) و ترجمه : مرجان قورچیان از انتشارات هیرمند می باشد.

نویسنده: آقای مهدی امینیان، کارشناس بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت

شماره تماس جهت مشاوره!