Skip to main content

برای بازاریابی اینترنتی بهتر، سئو سایت خودتان را بهبود ببخشید!

سئو و چگونگی بهبود آن نوعی دغدغه برای تمام کسب و کار ها در بازاریابی اینترنتی است که می خواهند از جاده پر و پیچ و خم اینترنت عبور کنند. با این که نکته هایی بهبود سئو از نظر خیلی از افراد ساده است؛ واقعیت این است که این قواعد به ظاهر ساده در بازاریابی اینترنتی ریزه کاری های خود را دارد و آنچنان که فکر می کنید هم ساده نیست و یک کار تخصصی است.

هنگامی که در گوگل جستجو می کنید، در ابتدایِ عنوان جستجو های شما که تیتر وار در زیر هم می آیند خط آبی رنگی را مشاهده می کنید که عنوان صفحه را در خود جای داده است. اگر قصدتان این است که سریعتر در گوگل بالا بیایید و بازاریابی اینترنتی و سئو سایت خود را ارتقا دهید، نام شرکت خود را در کنار عنوان مطلب هایتان جا دهید! در این قسمت که همان متای توضیحات شماست عبارت های ترغیب کننده و نام شرکت خود را فراموش نکنید!

برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، واژه های کلیدی را در ابتدای عنوان مطالب خود بیان کنید. علت این کار این است که موتور های جست و جو  ابتدای عنوان مطلب را به شکل نرمال به مخاطب خود پیشنهاد می دهد. این کار سبب می شود نتایج بهتری در جستجو داشته باشید و سئو سایت خود را رشد دهید.

استفاده از اعداد هم در عنوان مطلب شما نقش مهمی در ارتقا سئو مطلب شما دارد. به عنوان نمونه ۷ نکته مهم در بازاریابی؛ ۱۲ قانون طلایی در تجارت درون صنعت؛ این روش بازدید سایت شما را افزایش می دهد و سبب افزایش رتبه سئو می شود و در نتیجه رشد بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بهتر می شود.

برای بهبود وضعیت سایت خود از عنوان های تکراری اجتناب کنید. اگر عنوان های یکسانی داشته باشید و به این روند در انتشار مطالب خود ادامه دهید گوگل به شما تذکر خواهد داد.

عنوان صفحه باید با محتوای کلی سایت شما ارتباط و همخوانی داشته باشد اگر این همخوانی وجود نداشته باشد سئو سایت شما تنزل می یابد. همیشه توجه کنید که شما نمی توانید مطالب بی ربط با محتوای سایت خودتان را نشر دهید و ادعای موفقیت در بازاریابی اینترنتی را داشته باشید!

انجام این کار ها برای ارتقا رتبه سایت شما ضروری است و می تواند باعث بهبود عبور و مرور شما در جاده تجارت های اینترنتی و رونق بازاریابی اینترنتی تجارت شما شود!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

شماره تماس جهت مشاوره!