Skip to main content

آموزش بازاریابی مجازی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام

در مطلب های قبلی نکته هایی در زمینه ی آموزش های فروش و بازاریابی ارائه شد. در این مطلب تلاش کرده ایم تا به آموزش بازاریابی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام بپردازیم.

با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی؛ آموزش بازاریابی متحول شده است در همین راستا بازاریابی به شکل سنتی نمی تواند موفقیت صد در صدی را به ارمغان  بیاورد؛ به همین علت در دنیای تجارت آموزش های بازاریابی تغییر کرده است و استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام  به جز جدایی ناپذیرِ بازاریابی در ایران مبدل گشته است. اگر شما به عنوان یک بازاریاب با مشتریان خود از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید باید به این نکته حتما واقف باشید که چه زمانی مطلب های خود را بر روی این شبکه ها قرار دهید؟ و یا چه تعداد مطلب و عکس را ارائه کنید؟ تا مشتری خود را از دست ندهید!

نکته هایی درباره ی زمان مناسب و تعداد بهینه ی مطلب در شبکه های اجتماعی

در آموزش های بازاریابی بسیار مهم است که یک بازاریاب آموزش ببیند در زمان مناسب، فیلم و عکس ها یا مطلب های مرتبط با تجارت را چه زمانی بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهد.

آموزش بازاریابی مجازی با شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام

بررسی رفتار مصرف کننده اولین مطلب در آموزش بازاریابی در فضای مجازی است تا از این طریق بازاریاب متوجه شود که مصرف کنندگان جامعه ی هدف در ارتباط با فضای مجازی چه رفتاری را از خود بروز می دهند. زیرا اگر مصرف کنندگان هدف را بشناسید می توانید با عادت های آن ها از جمله زمان هایی که معمولا آن ها در فضای مجازی وقت می گذراند نیز آشنا شوید به همین علت بهتر است حتما رفتار مصرف گنندگان خود را بررسی و مطالعه کنید.

توجه به تعداد مطلب ها در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام هم یکی دیگر از نکته های مهم در آموزش های بازاریابی در دنیای مجازی است. اگر تعداد مطلب ها بیش از حد باشد قطعا مورد استقبال قرار نمی گیرد زیرا، مطلب های پشت سر هم مانند یک کوه آتشفشان بدون کنترل فقط گدازه می پاشد! در آموزش های بازاریابی مجازی به بازاریابان آموزش می دهند که تعداد بیش از حد مطلب ها به معنای مزاحمت برای مشتری است و این باعث می شود که او شما را ترک کند!

بنابر این آموزش های بازاریابی در فضای مجازی مانند هر آموزش دیگری نیازمند دقت و توجه است  بازاریاب هوشمند یاید بداند چه تعداد مطلب  را در چه زمانی بر روی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستاگرام قرار دهد.

در مطلب های بعدی به این مبحث جذاب بیشتر می پردازیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!