Skip to main content

آموزش بازاریابی اینترنتی، ویترین های الکترونیک را جدی بگیرید

By فروردین ۱۲, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

آموزش بازاریابی اینترنتی شیوه ایی از بازاریابی نوین است که امروزه با ایجاد ویترین های الکترونیک بیش تر مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از شرکت ها و واحد های اقتصادی در اینترنت فعالیت می کنند و برای گسترش فعالیت های خود صفحه ایی به نام هوم پیج (home page) را ایجاد می نمایند. هوم پیچ همان ویترین الکترونیکی است که در فرآیند آموزش بازاریابی اینترنتی این قابلیت را فراهم می کند که، محصولات شما را به بقیه افراد نشان دهد.

ویترین های الکترونیکی بسته به نظر مدیران شرکت ها و سازمان ها و طراحی مهندسان، شکل های متنوعی دارند و حاوی اطلاعات مختلفی هستند. رایج ترین اطلاعاتی که می توانید در یک ویترین الکترونیکی مناسب پیدا کنید می تواند شامل موارد زیر باشد؛

  • شرحی از محصول تولیدی خدمت ارائه شده با عکس یا نوشته، که معمولا با کلیک کردن بر روی متن یا تصویر می توان به جزئیات بهتری از محصول دست یافت.
  • شرحی از شرکت و فعالیت های آن با عنوان درباره ما یا از این قبیل عناوین.
  • کاتولوگ های شرکت که قیمت های فروش را به تفکیک نشان می دهد.
  • اخبار های مهم از جمله سمینار های شکت، جلسات هیت مدیره، تودیع و معارفه و ….
  • فرصت های شغلی شرکت یا سازمان، و لینکی برای استخدام افراد واجد شرایط.
  • لینکی برای ثبت سفارش اینترنتی.

برای مثال؛ شما وقتی نام مستر ویزیتور یا آقای بازاریاب را در گوگل تایپ می کنید ویترین الکترونیکی سایت آقای بازاریاب برای شما نمایش داده می شود.

در این ویترین شما لینکی برای خرید کتاب های این برند مشاهده می کنید. قیمت های فروش به تفکیک مشاهده می شود و پروژه های انجام شده در صفحه هوم پیج سایت به صورت واضحی مشخص است. کارگاه ها و یا سمینار های انجام شده به تفکیک زمان انجام، مشخص شده و بخشی برای جستجو در سایت تعبیه شده است. صفحه هوم پیچ این سایت معروف نمونه ایی از یک ویترین الکترونیکی است که می تواند به راحتی برای کاربر امکان جستجو را فراهم کند.

در دنیای امروز بخش مهمی در آموزش بازاریابی اینترنتی، به آموزش استفاده از ویترین های الکترونیکی اختصاص داده شده است. فروش کالا با کمک ویترین های الکترونیکی بسیار مهم تلقی می شود زیرا فروش کالا با استفاده از این روش سالانه بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است که این آمار برای چند سال پیش است و بدون شک امروزه این آمار رشد بیشتری دارد.

به همین علت صاحبان کسب و کار تمایل بیشتری به این بخش از آموزش بازاریابی اینترنتی دارند و می توانند با این روش سود بهتری کسب کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

Leave a Reply

شماره تماس جهت مشاوره!