سایت تخصصی بازاریابی، آقای بازاریاب

کانال تلگرام بازاریابی با رویکردی آموزشی و پژوهشی به صورت تخصصی به مباحث بازاریابی و فروش و زیر شاخه های این دو حوزه می پردازد. در این نوشته تلاش می کنیم مخاطبان را با مبحث جذاب ” ۵ حقیقت درباره ی شما و مشتری” که در کانال تخصصی بازاریابی تدوین گشته است بیشتر آشنا نماییم.

برای فروش بیشتر باید با مجموعه ایی از مطلب ها آشنا بود و گام اول شناخت بهتر مشتری می باشد زیرا این امر؛ شما را در رسیدن به سود دلخواه تان فوق العاده یاری می نماید.

۵ حقیقت درباره ی شما و مشتری؛ قسمت اول

اولین حقیقت درباره ی شما و مشتری:

مشتری رییس است؛ تمام چیز هایی که متعلق به شماست با پول مشتری تهیه شده است. هر ترفیعی که در طول زندگی به دست می آورید با پول مشتری میسر گردیده است.

دومین حقیقت درباره ی شما و مشتری:

مشتری سود آور است؛ مشتری تنها غازی است که تا ابد هر روز یک تخم طلا می گذارد، بنابر این باید مراقب او باشید. به مشتری تازه؛ کمی بیشتر سرویس بدهید، چون آن ها بهترین مخاطبان شما برای فروش بیشتر خواهند بود.

 

سومین حقیقت درباره ی شما و مشتری:

باید خود را به جای مشتری بگذارید؛ هر روز ده دقیقه را به فکر کردن درباره ی این که چگونه خود را به جای مشتری بگذارید اختصاص دهید. به حرف های مشتری خود گوش کنید. از آن ها سوال هایی بپرسید به چشمان آن ها نگاه کنید…

 

در ادامه می توانید با سایت مستر ویزیتور و کانال تخصصی بازاریابی bazaryabi_MRV@ همراه باشید تا با این مبحث جذاب و سایر مباحث روز بازاریابی بیشتر آشنا گردید.

مطلب قبلیمطلب بعدی

8 دیدگاه

  1. درود و احترام
    خدا قوت می گم به خانوم صابونچی جان و همینطور خانم حسینیان عزیزم بابت کانال پر محتوا و جذاب و آمونده ….
    موفق و پاینده باشید

    1. با سلام خدمت خانم رحمت آبادی عزیزم
      از این که مطلب های کانال مورد توجه شما بزرگوار است بسیار خرسندم.
      موفق باشید

  2. عرض سلام و خسته نباشید می گم خدمت دو دوست عزیزم
    ممنون بابت کانال موفق و عالیتون
    شاهد موفقیت های شما باشم همیشه

  3. درود بر همگي،
    از انتشار مطلب هاي مفيدتان سپاس گزارم، اميدوارم كه هم چنان شاهد انتشار مطلب هاي پرمحتوا باشيم.
    پيشاپيش از همكاري صميمانه ي شما بسيار سپاس گزارم.

  4. باتوجه به ۵ حقیقت درباره ی ما ومشتری باید اصول موفق مشتری مداری را بدانیم ومشتری را نسلت به محصول یا خدماتمان وفادار کنیم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *