سایت تخصصی بازاریابی، آقای بازاریاب
تبلیغات

سایت تخصصی بازاریابی - مارکتینگ - بازاریابی - بازاریابی اینترنتی – بازرگانی – اصول بازاریابی -  - visitor - MRVisitor  مدیریت بازاریابی –marketing -138

این روزها روند تغییر در تکنولوژی و تقاضای مصرف کننده بسیار سریع می باشد به طوری که رسانه ها با تبلیغات و روشهای جدید تبلیغاتی در مقابل تبلیغات سنتی محکوم به رویارویی با یک تغییر اساسی هستند. در حال حاضر تبلیغات آنلاین و رسانه های اجتماعی راه خود را از تبلیغات سنتی به تبلیغات جدید و تعاملی بردند، مانند برنامه های فوق پیشرفته کاربردی که برای تبلیغات یک تلفن همراه استفاده می شود. با این حال باید در مورد این گرایش های جدید و اثر بخشی آن ها بحث و تحقیق کرد. با توجه به این موضوع، محققان سراسر جهان با مقالات و پژوهش های خود در این مورد سعی کرده اند که بینشی ارائه دهند که در رسانه های تبلیغاتی بتوان از هر دو روش های سنتی و نوین استفاده کرد.

این کتاب، با عنوان  “پیشرفت در پژوهش های تبلیغاتی” ، سعی بر این دارد که با معرفی راهکارها و معرفی روشهای نوین و جایگزین کردن این متد ها با نسل قدیمی آنها، در زمینه تبلیغاتی راهنمایی هایی را ارائه دهد. این کتاب شامل شش بخش اصلی می باشد:

  1. روند تبلیغاتی و مسائل مربوط به آن
  2. موضوعات مربوط به تمرکز آنلاین و رسانه های تبلیغاتی تلفن همراه
  3. تلویزیون به عنوان یک رسانه تبلیغاتی
  4. بررسی مسائل مربوط به فرهنگ،جنسیت و سن در تبلیغات
  5. بحث و تجزیه تحلیل در مورد چالش های برندینگ
  6. بررسی موضوعات مربوط ارتباطات بازاریابی یکپارچه

 

عظیمی

مطلب قبلیمطلب بعدی

37 دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب
    ممنون از راهنمایی شما . به نظرم اینجور کتاب ها راهکارهای کلی ارائه می دهند که نیاز مبرم به بومی سازی آن باتوجه به شرایط محیطی آن جامعه دارد که این مسئله را باتوجه به رهنمود های اساتید میتوان برطرف کرد

    1. بله حق با شماست
      هدف از این سایت هم همینه که با راهنمایی و معرفی منابع بتونیم راهی رو برای جامعه دانشجویی باز کنیم
      ممنون از شما دوست عزیز

  2. سلام . ممنون از مطالب ارشادی
    بعنوان پیشنهاد اگرورودی در زمینه کتابهای صوتی انجام شود با توجه به نوع مخاطبین که در زمینه اینترنت و شبکه های اجتماعی بیشتر فعالیت دارند بنظر بنده باز خور مطلوبتری خواهد داشت.
    رحمت اله پیران مهرکام پارس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *