پست الكترونیک ابزار قدرتمند Emarketing

پست الكترونیک ابزار قدرتمند Emarketing

قدم گذاشتن در راه تجارت، جایی كه ما نخستین اسكناس سودمان را پیروزمندانه قاب می كنیم و به دیوار می زنیم؛ همیشه برایمان یادآور اهمیت نخستین مشتری است که ما را در این راه انداخت. نخستین مشتری هایمان تاییدی بر اعتبار ایده ی تجاریمان و دلیلی بر این مدعا هستند كه كالاها و خدمات ما آن قدر ارزشمند است كه باعث شده فردی برای استفاده از آن پول بدهد.

پست الكترونیک ابزار قدرتمند Emarketing

برای نخستین درآمد در واقع باید جشن گرفت. این مهم است كه  كالاهای ما چقدر لازم، سودمند و مناسب مشتریان باشد؛ اگر نتوانیم آن ها را به شكلی عرضه كنیم كه مشتری قانع شود، ارزش کالای فروشی ما از قیمت تعیین شده بیشتر است، هیچ فردی آن ها را نمی خرد. نشان دادن ارزش كالا نیازمند ارتباطات قوی و استفاده از اصل های بازاریابی صحیح است. پست الكترونیک ، پایگاه های اینترنتی، كارت های تجاری الکترونیکی، آرم ها و كارت پستال ها الکترونیکی همگی از ابزارهای مفید Emarketing بوده و به خوبی می توانند ارزش کالاهای شما را به مشتریان نشان دهند. اما برخی از ابزارها برای هدف های ویژه ای از بقیه كاراترند. برای ایجاد بیشترین تاثیر باید از تمامی ابزارهای بازاریابی در كنار یكدیگر استفاده كنیم. گنجاندن پست الكترونیك در كنار ابزارهای دیگر بازاریابی الکترونیکی( Emarketing ) به طور صرف تبدیل كردن شكل پیام های سنتی به پیام های الكترونیكی یا كنار گذاشتن ابزارهای گرانتر به خاطر استفاده از پست الكترونیك نیست. برای این كه توانایمان را در بازاریابی الكترونیكی به بالاترین سطح برسانیم، همیشه دو كار را باید انجام دهیم:

  • تجریه و تحلیل نقطه های قوت و محدودیت های هر ابزاری در تركیب بازاریابی
  • گسترش پیام هایی كه برای دست یابی به هدف هایمان، هماهنگ با دیگر ابزارهای موجود عمل كنند

این كه چه ابزارهایی به طور احتمالی در كنار یكدیگر به كار می آیند تا تاثیر مثبت و مهمی بر تجارت ما بگذارند، مسئله ای است كه با آزمون و خطا مشخص می شود اما به هر حال برخی ابزارها مزایای آشكاری برای شركت های كوچك تجاری دارند. پست الكترونیك یكی از این ابزارها است زیرا از نظر اقتصادی به صرفه است و نتیجه هایی كه با استفاده از آن بدست می آید فوق العاده است. بر طبق پژوهش انجمن بازاریابی مستقیم درباره ی تاثیر اقتصادی پست الكترونیك، كه در اكتبر سال ۲۰۰۶ انجام شد، به ازای هر دلاری كه در سال ۲۰۰۵ در بازاریابی الكترونیكی هزینه شده بود، ۵۷٫۲۵ دلار درآمد را با خود برگشته بود و این در حالی بود که به ازای هر دلار سرمایه گذاری در كاتالوگ های چاپی فقط  ۲۲٫۵۲ دلار  به صاحب سرمایه گذاری برگشته بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب  |    پیچ اینستاگرام بزاززاده

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید