هکر رشد کیست….
هکر رشد به شخصی گفته می شود که برای به دست آوردن موفقیت در کسب و کار خود با تلاش و کوشش و با استفاده از روش تحلیلی قابل سنجش و اندازه گیری، گام به گام حرکت می کند و تمام علاقه و تمرکزش را بر این موضوع قرارداده است.
اگر چه ” هکر رشد ” برای بیشتر افراد یک کلمهی جدید است، ولی مدت زمان زیادی است که در بین بازاریابان اینترنتی و مدیران تولید شرکت سیلیکون ولی(Silicon Valley) به کار برده میشود. با کاهش کاربرد رسانه های جمعی و تولید انبوه سفارش های شخصی و همچنین سهولت ارتباط گیری از طریق وب، بازاریابی بدان معنایی که در صد سال گذشته با آن آشنا بودهایم، از بین رفته است. مخاطبان وب سایت ها غرق در انبوهی از داده ها هستند و فرسودگی بازاریابی سنتی به اوج خود رسیده و خستگی را برای مخاطبان خود ایجاد کرده است.
هکر رشد به عنوان یک شیوهی نوین در عصر وب ظاهر شد تا وضع بازار را بهتر کرده و ایده ها را نشر دهد. به جای بازاریابی کلاسیک که معمولا در طول روز برای شما مزاحمت ایجاد می کند، یک هکر رشد شما را به محصول یا خدمات خود جذب می کند. وی این موضوع را درک میکند که با توجه به رفتار کاربر باید مشتری را به سرعت جذب و متقاعد کرد. هکر رشد پیام خود را در چارچوب زندگی و افکار افراد می پوشاند. او با استفاده از قوانین، بینش هایی از اقتصاد رفتاری و گیمیفیکیشن (ارتباط میان برند و کاربر) را بیرون می کشد تا با به کارگیری آن ها بتواند پیام صحیحی را برای کشاندن کاربر به سمت خود بیابد.
هکر رشد راهکاری از روش های قابل قیاس و تکرار شدنی برای رشد می یابد که از محصول ها اقتباس شده و از داده ها الهام گرفته شده است. هدف های هکر رشد بر اساس استراتژی بازاریابی هستند و از ویژگی های محصول ها گرفته شده اند. هکر رشد در نقطه تلاقی داده، محصول، و بازاریابی قرار دارد. او با گروه تولید می کند و از واژگان فنی برای اجرای آن چه که از وی خواسته می شود استفاده می کند.
- آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی
- موسسه تحقیقاتی ایده = تحقیقات بازار
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده