زیاد طول کشیده است؟ صفحه بارگذاری را ببندید.
سایت بازاریابی آقای بازاریاب

نقش واژه های کلیدی در بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا امروزه توانسته است نقش مهمی را در تجارت های مختلف ایفا کند از یک کسب و کار ساده تا یک شرکت تجاری همگی به نوعی با این نوع بازاریابی در ارتباط هستند و یکی از مباحث مهم در این نوع بازاریابی توجه به واژه های کلیدی است.

در وهله اول باید به این نکته توجه کنید که هدف از کاربرد واژه های کلیدی در آموزش بازاریابی محتوا حفظ و یا ارتقا رتبه سئو شماست اما، گاهی مشکل دقیقن از همین نکته شروع می شود زیرا بعضی اوقات تامین کنندگان محتوا با استفاده بیش از حد از واژه های کلیدی نه تنها به ارتقا و بهبود سئو سایت خود کمکی نمی کنند بلکه بر عکس با یک بمباران تمام عیار از واژه های کلیدی بر سر و روی سایت خودشان، بازاریابی محتوا را با خاک یکسان می کنند و باعث رنجش کاربران می شوند و این همان مشکلی است که بسیاری از محتوا نویسان به آن توجه نمی کنند و به همین دلیل با وجود تمام تلاشی که می کنند نمی توانند موفق شوند و به قول معروف، تیرشان به سنگ می خورد.

آموزش بازاریابی محتوا و جانمایی درست واژه کلیدی در عنوان

در آموزش بازاریابی محتوا قبل از دست به قلم شدن ایتدا برای متنی که در ذهن دارید یک یا چند واژه کلیدی در نظر بگیرد. همیشه یادتان باشد که یکی از بهترین مکان ها در متن برای خود نمایی واژه کلیدی، عنوان نوشته است. واژه کلیدی متن خود را حداقل یک بار در عنوان به کار برید.

این کار به دو علت در آموزش بازاریابی محتوا مهم است:

  • عنوان صفحه برای موتور های جستجو اهمیت دارد.
  • کاربرانی که به دنبال موضوع خاصی می گردند به عنوان اهمیت می دهند.

در بازاریابی محتوا یکی از معیار های مهم برای گوگل؛ میزان علاقه کاربران به صفحه ایی خاص است. به همین دلیل اگر واژه کلیدی مناسبی انتخاب کنید و آن را در عنوان نوشته خود به کار برید تعداد کلیک بر روی صفحه شما بالا می رود و به مرور زمان بازاریابی محتوای سایت شما می تواند ارتقا چشمگیری پیدا کند.

این نوع بازاریابی با ترفند های مختلفی می توان ارتقا یابد در مطلب های بعدی شما را بیشتر با این مبحث جذاب آشنا می کنیم.

ممکن است به مقاه های زیر علاقمند باشید:

دیدگاه بگذارید

#
سلام آقای بازاریاب هستم!
عضویت در کانال تلگرام


درباره آقای بازاریاب

با عنایت به اینکه کشور عزیزمان ایران از پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری برخوردار است؛ به همراه دوستان خوبم بر آن شدیم تا با تشکیل یک تیم حرفه ای شامل مجموعه ای از اساتید، کارشناسان، صاحبان صنعت و کارآفرینان موفق به ایجاد یک وب سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی با رویکرد کاربردی بپردازیم. بر این اساس سایت بازاریابی آقای بازاریاب در تیر ماه سال ۱۳۹۴، با تمرکز بر حوزه های آموزش، پژوهش، مشاوره و همچنین اجرای برنامه های بازاریابی و تحقق فعالیت های بازارشناسی، بازاریابی، بازارداری و فروش را تأسیس کنیم. به کار گروهی اعتقاد داشته و بر این باوریم که با یک فعالیت منسجم علمی و کاربردی می توان حرفه بازاریابی، بازرگانی و فروش محصولات تولیدی و خدماتی کشور را در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرد. در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای در ایران، عراق، ترکیه، قطر، عمان، کویت، امارات متحده عربی، سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه، آلبانی، کشوره های غرب آفریقا، کانادا، مکزیک، اسپانیا، سوئیس و دیگر کشورهای مختلف جهان قادر به ارائه انواع خدمات بازاریابی و فروش در حوزه بین الملل هستیم.