تاکنون در سایت مستر ویزیتور به بررسی ابعاد مختلف شرکت تویوتا به عنوان یک شرکت موفق پرداخته ایم. زیرا فعالیت ها و راهبرد های تویوتا به عنوان یکی از رهبران بازار اتومبیل می تواند دید خوبی را فرا روی هر مدیر، بازاریاب و نیروی فروش قرار دهد. در این مطلب به بررسی آموزش استراتژی، در بازار های بین المللی تویوتا خواهیم پرداخت.

بیشتر مبحث های آموزش  استراتژی‌ که شرکت تویوتا برای موفقیت در بازار های منتخب و توسعه ی کسب و کار خود به کار برده است توسط متخصصین ژاپنی ایجاد شده اند.

سایت تخصصی بازاریابی - مارکتینگ - بازاریابی - بازاریابی اینترنتی – بازرگانی – اصول بازاریابی -  - visitor - MRVisitor  مدیریت بازاریابی –marketing -695

شرکت تویوتا در آموزش استراتژی خود از مفاهیم کلیدی بهره می برد. استراتژیِ که شرکت تویوتا و بیشتر شرکت های ژاپنی دیگر از آن استفاده می کنند کایزن نام دارد. کایزن در آموزش  استراتژی به معنای بهبود ادامه دار و اثر بر روی سطح کیفیت محصول است. کایزن یک استراتژی ترکیبی است که به معنی استراتژی چند عملکردی نیز می باشد که بهبود تدریجی، مدیریت، فعالیت های ادامه دار شرکت و پارامتر های کیفیت ، بهره وری و رقابتی بودن با دخالت همه ی نیرو های شرکت در آن مد نظر است.

نقش آموزش استراتژی، در بازار های بین المللی تویوتا

آموزش استراتژی به پرسنل برای محصول های تویوتا بر اساس کیفیت بالا در توسعه ی تکنولوژی های جدید و بر تحقیق های بیشتر، خلاقیت و سخت کوشی تکیه دارد.

در آموزش استراتژی به کارمندان تویوتا تلاش بر این است که تویوتا به عنوان؛ رهبر توسعه و تحقیقِ دنیا در تکنولوژی های پیشرفته اتومبیل مطرح گردد، همچنین در آموزش استراتژی تلاش شده تا به کارمندان آموزش داده شود که  تویوتا باید پاسخ های هوشمندانه ای به چالش های امروزی صنعت اتومبیل دهد، در حالی که برای نسل آینده احساس مسئولیت هم نماید.

سایت تخصصی بازاریابی - مارکتینگ - بازاریابی - بازاریابی اینترنتی – بازرگانی – اصول بازاریابی -  - visitor - MRVisitor  مدیریت بازاریابی –marketing -693

در مطلب های بعدی به بررسی بیشتر روند آموزش  استراتژی شرکت تویوتا می پردازیم زیرا، استراتژی هر شرکتی مسیر موفقیت آن شرکت قلمداد می گردد که می تواند رسیدن به موفقیت را تسریع بخشد.


تهیه کننده : واحد تدوین محتوا

مطلب قبلیمطلب بعدی

1 دیدگاه

  1. استراتژی فروش تویوتا یک استراتژی خاص خود تویوتا است مانند :
    ارتقا مداوم
    تولید در زمان صحیح
    آموزش به روز کارکنان
    برنامه ریزی بلند مدت
    و مهمترین مورد فرهنگ مشتری مداری
    و همین باعث شده که استراتژی قوی در فروش خود داشته باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *