زبان بدن یک عامل اکتسابی یا ژنتیکی؟
امروزه مسئله بحث برانگیزی که هنوز وجود دارد این است که آیا ژست ها و حرکات بدن افراد در هنگام …
امروزه مسئله بحث برانگیزی که هنوز وجود دارد این است که آیا ژست ها و حرکات بدن افراد در هنگام …
اصطلاح بازاريابي ديجيتالي نخستين بار در دهه ۹۰ ميلادي به كار گرفته شد. در فاصله بین سال هاي ۲۰۰۰ تا …
از نظر علمی وقتی ما شخصی را فردی «هوشمند» یا «زیرک» می خوانیم در واقع اشاره به توانایی او در …
برای فروش تعاریف متعددی وجود دارد: بریان تریسی: فروش، انتهای ترین عملیات بازاریابی در یک معامله و شروع یک رابطه …
به بازرايابي هدفمند، قابل اندازه گيري و تعاملي محصولات و خدمات با استفاده از فنآوري ديجيتال به منظور رسيدن به …
با نزدیک شدن به سال های پایانی قرن بیستم شاهد ظهور نوع جدیدی از جامعه شناسی تحت عنوان “جامعه شناسی …
در ادبیات بازاریابی، از چهار عامل مهم جهت انجام فعالیت های بازاریابی یاد می شود. که همگی آن ها با …
چه چیزی بازاریابی می شود؟ معمولا بازاریاب ها ۱۰ مورد زیر را بازرایابی می کنند: کالا ها: می توان گفت …
حرفه بازاریابی، به شکل روز افزونی به عنوان یک عنصر حیاتی موفقیت فعالیت های تجاری، مورد استفاده قرار می گیرد. …
مترجم : رویا اقبال/ مدرس دانشگاه جامع علمی-کاربردی با توجه به نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت در بازارها، بسیاری …