Skip to main content

چگونه یک مشاوره تبلیغات عالی ارائه کنیم

By اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

چگونه یک مشاوره تبلیغات عالی ارائه کنیم…

تا به حال شده در مشاوره تبلیغات که به شرکت ها یا کارخانه ها ارائه می کنید با این سوال کارفرما روبرو شوید که چرا از بین این همه محصول کسی محصول مرا نمی خرد؟ واقعیت این است که وقتی قرار است مشاوره تبلیغات بدهیم باید تولید کننده را از اهمیت کار تبلیغ آگاه کنیم.

اندیشه های جالب در مشاوره تبلیغات

یک صفحه A۳ بردارید بله دقیقا به همین بزرگی… باید بتوانید در یک زمان مشخص این صفحه سفید را پُر از اندیشه های جالب کنید و صد البته قابل تامل! در واقع باید با ارائه اندیشه های خوب کاری کنید که در مشاوره تبلیغات که به تولید کننده ارائه می کنید مشتری از بین هزاران محصول،

  • محصول شما ببنید.
  • محصول شما را به خاطر آورد.
  • جذابیت تبلیغ او را تا مدت ها درگیر کند.
  • حتی صدا و ملودی تبلیغ شما خاص باشد…
  • خلاصه فقط و فقط چشمش به دنبال محصول شما باشد…

این کار نشان دهنده اهمیت مشاوره تبلیغات است. ابتدا یادتان باشد شما به عنوان یک مشاور قرار نیست که، بر روی صفحه سفید مقابلتان رمان عاشقانه بنویسید! و یا قرار نیست که داستان کمدی یا تخیلی خلق کنید واقعیت این است که مشتری یا حتی تولید کننده برایش مهم نیست که شما چه چیزی روی آن کاغذ جادویی می نویسید او دنبال نتیجه است. تولید کننده دنبال سودش از یک مشاوره تبلیغات و مشتری به دنبال ماندگاری تبلیغ در ذهنش….

مشاوره تبلیغات و بی تفاوتی مشتری

شما به عنوان شخصی که می خواهد مشاوره تبلیغات بدهد باید بدانید در دنیای امروز مردم نسبت به تبلیغات مصون شدند. این بی تفاوت بودن علت های متعددی دارد که یکی از این علت ها این است که آنقدر دنیای تبلیغ پُر از تبلیغات بی محتوا شده است که ناخودآگاه مشتری در برابر استراتژی تبلیغ شما گارد می گیرد، با این وجود شما به عنوان شخصی که قرار است مشاوره تبلیغات بدهد نباید ناامید شوید.

مشاوره تبلیغات و اندیشه نو

اندیشه نو در خلا رخ نمی دهد؛ برای این که مشاوره تبلیغات خوبی داشته باشید چند راهکار مفید می تواند شما را در برابر بی تفاوتی مشتریان بیمه کند.

  • یک استراتژی تبلیغ تعیین کنید. هر آگهی که قرار است شکل بگیرد باید بتواند با مردم جامعه ارتباط برقرار کند. تا به حال تبلیغ های تن ماهی را در ایران دیده اید از آن دسته تبلیغاتی است که بیشتر مردم از آن متنفرند می دانید چرا؟ چون فرضا در یک خانه ۱۰۰۰ متری با یک حیاط فوق العاده یک خانواده دو نفره یا نهایتا با دو بچه کوچک فرضا با اشتیاق تن ماهی باز می کنند و می خوردند. مردم ایران چرا از این تبلیغ ها متنفرن چون دروغ است… چون اصلا با جامعه ایران همخوانی ندارد. مردم دروغ را می فهمند… اول این سوال پیش می آید که این خانواده جوان چگونه این خانه را دارد…؟ اصلا در این خانه مجلل چرا باید تن ماهی خورد …؟ خلاصه باید یک دروغ مواجه می شوند و اگر به چهره آن ها در هنگام پخش تبلیغ های تن ماهی نگاه کنید، بی تفاوتی داد می زند!
  • آگهی تبلیغاتیِ خود را یک یا دو جمله ماندگار ایجاد کنید.
  • کاری کنید که تبلیغ شما با یک ملودی ماندگار شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  


 

شماره تماس جهت مشاوره!