سایت تخصصی بازاریابی، آقای بازاریاب

تیم لبرکت(Tim Leberecht) مدیر بازاریابی شرکت NBBJ، یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و معماری در سطح جهان است؛ ایده های نوآورانه او باعث بهبود فرآیند کاری در محیط اداری، بسیاری از برندهای مطرح همچون موارد زیر شده است:

  • Reebok: یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی در سطح بین الملل
  • Starbucks: بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان با بیش از ۲۰۷۳۷ شعبه در سرتاسر دنیا
  • Telenor: یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه جهان با بیش از ۲۰۳ میلیون نفر مشترک

“لبرکت” معتقد است شرکت ها کنترل خود را بر کارکنان و مشتریانشان از دست می دهند و این یک علامت خطر برای ادامه حیات آنها است؛ جنبش هایی مانند وال استریت گواه همین بی توجهی همین شرکت ها است. وی در کلیپ بالا وی به ارائه راهکارهایی جهت کم کردن کنترل روی برند شرکت ها می پردازد؛ به نحوی که کنترل ارزش برند شرکت را به مشتریانش می سپارد….


 

مطلب قبلیمطلب بعدی

0 دیدگاه

  1. با سلام و خدا قوت بر شما استاد گرامی و پرتلاش
    کلیپ بسیار مفید و پرباری بود…
    امید است که بازاریاب های عزیز از این موارد در کار و حرفه ی خود استفاده نمایند…
    در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشید.

  2. با سلام و ادب…
    بسیار سپاس گزاریم که این مطالب و کلیپ های مفید را در زمینه برندینگ به اشتراک می گذارید. و ما را با مطالب به روز این حوزه آشنا می کنید.
    توفیقات روز افزون شما را در عرصه های مختلف علمی از خداوند متعال خواستاریم.
    موفق و سربلند باشید.

  3. با سلام
    مطالب ارائه شده در کلیپ بسیار خوب و آموزنده بود .
    به نظر من ارائه و آموزش مطالب به صورت فیلم بسیار بهتر ، عینی تر و برقراری ارتباط با مطالب آن هم راحت تر است.
    با تشکر از کلیپ ارائه شده و آرزوی موفقیت روزافزون برای استاد گرانقدر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *