زیاد طول کشیده است؟ صفحه بارگذاری را ببندید.
سایت بازاریابی آقای بازاریاب

سپردن کنترل یک برند به دست مشتریان آن

تیم لبرکت(Tim Leberecht) مدیر بازاریابی شرکت NBBJ، یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و معماری در سطح جهان است؛ ایده های نوآورانه او باعث بهبود فرآیند کاری در محیط اداری، بسیاری از برندهای مطرح همچون موارد زیر شده است:

  • Reebok: یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی در سطح بین الملل
  • Starbucks: بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان با بیش از ۲۰۷۳۷ شعبه در سرتاسر دنیا
  • Telenor: یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه جهان با بیش از ۲۰۳ میلیون نفر مشترک

“لبرکت” معتقد است شرکت ها کنترل خود را بر کارکنان و مشتریانشان از دست می دهند و این یک علامت خطر برای ادامه حیات آنها است؛ جنبش هایی مانند وال استریت گواه همین بی توجهی همین شرکت ها است. وی در کلیپ بالا وی به ارائه راهکارهایی جهت کم کردن کنترل روی برند شرکت ها می پردازد؛ به نحوی که کنترل ارزش برند شرکت را به مشتریانش می سپارد….


 

دیدگاه بگذارید

سحر حسینی

سلام بسیار عالی بود با تشکر

الهام عمومی

با سلام
مطالب ارائه شده در کلیپ بسیار خوب و آموزنده بود .
به نظر من ارائه و آموزش مطالب به صورت فیلم بسیار بهتر ، عینی تر و برقراری ارتباط با مطالب آن هم راحت تر است.
با تشکر از کلیپ ارائه شده و آرزوی موفقیت روزافزون برای استاد گرانقدر

مریم معیری

با سلام .. بسیار عالی و آموزنده بود ممنون از مطالب آموزندنتون

EH .SZ

با سلام و سپاس
بسیار عالی بود .

جعفري

درود بر شما،
من امكان ديدن فايل را ندارم، علت چيست؟
با سپاس

مینا جعفر صابونچی

با سلام و ادب…
بسیار سپاس گزاریم که این مطالب و کلیپ های مفید را در زمینه برندینگ به اشتراک می گذارید. و ما را با مطالب به روز این حوزه آشنا می کنید.
توفیقات روز افزون شما را در عرصه های مختلف علمی از خداوند متعال خواستاریم.
موفق و سربلند باشید.

منیره صحرایی

با سلام و خدا قوت بر شما استاد گرامی و پرتلاش
کلیپ بسیار مفید و پرباری بود…
امید است که بازاریاب های عزیز از این موارد در کار و حرفه ی خود استفاده نمایند…
در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشید.

#
سلام آقای بازاریاب هستم!
عضویت در کانال تلگرام


درباره آقای بازاریاب

با عنایت به اینکه کشور عزیزمان ایران از پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری برخوردار است؛ به همراه دوستان خوبم بر آن شدیم تا با تشکیل یک تیم حرفه ای شامل مجموعه ای از اساتید، کارشناسان، صاحبان صنعت و کارآفرینان موفق به ایجاد یک وب سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی با رویکرد کاربردی بپردازیم. بر این اساس سایت بازاریابی آقای بازاریاب در تیر ماه سال ۱۳۹۴، با تمرکز بر حوزه های آموزش، پژوهش، مشاوره و همچنین اجرای برنامه های بازاریابی و تحقق فعالیت های بازارشناسی، بازاریابی، بازارداری و فروش را تأسیس کنیم. به کار گروهی اعتقاد داشته و بر این باوریم که با یک فعالیت منسجم علمی و کاربردی می توان حرفه بازاریابی، بازرگانی و فروش محصولات تولیدی و خدماتی کشور را در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرد. در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای در ایران، عراق، ترکیه، قطر، عمان، کویت، امارات متحده عربی، سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه، آلبانی، کشوره های غرب آفریقا، کانادا، مکزیک، اسپانیا، سوئیس و دیگر کشورهای مختلف جهان قادر به ارائه انواع خدمات بازاریابی و فروش در حوزه بین الملل هستیم.