زیاد طول کشیده است؟ صفحه بارگذاری را ببندید.
سایت بازاریابی آقای بازاریاب

دیجی کالا در دست های برادران دیجیتالی

 

با ورود به دفترکار برادران دو قلوی محمدی، موسسان بزرگ ترین شرکت فروش اینترنتی کشور، یعنی دیجی کالا چیزی که توجه بسیاری جلب می کند سن کم و جوانی آنهاست. سعید و حمید با وجود آنکه ۳۷ ساله هستند اما در آستانه ورود به دهمین سال کار، کوله باری از تجربه کسب کرده اند و شرکتشان را از یک هسته ۷ نفره کوچک به یک شرکت بزرگ با هزار نفر نیروی انسانی تبدیل کرده اند.

سایت تخصصی بازاریابی - مارکتینگ - بازاریابی - بازاریابی اینترنتی – بازرگانی – اصول بازاریابی -  - visitor - MRVisitor  مدیریت بازاریابی –marketing -38

  • شاید سوال کلیشه ای برای شروع مصاحبه باشد ولی این می تواند سوال جذابی باشد که به ما بگویید چندساله هستید؟

حمید: ما متولد ۱۳۵۸ هستیم و در تهران متولد شدیم(محله ابوذر) پدر و مادر ما در زنجان متولد شده اند و پدرم صاحب یک نانوایی است.

سعید: ما ۱۱ تا بچه ایم و با وجود سطح معمولی از درآمدی پدر و مادرم به تحصیل اهمیت بسیاری می دادند.

  • خیلی از بچه های محله های جنوب شهر معمولا تابستان ها کار میکنند شما تجربه کارکردن دارید؟ مثلا در نانوایی پدر؟؟

سعید: خیلی کم، کمتر از برادرهای بزرگتر ولی خب کار هم می کردیم، اکثرا پشت دخل نانوایی می ایستادیم. و در نوجوانی بیشتر در زیرزمین صبح تا شب با گل مدلسازی می کردیم یا با خمیر و کاغذ ماکت درست می کردیم.

  • در کارهای مشترکی که با هم انجام می دادید به اختلاف نمی خوردید؟

حمید: در همه کارهایی که انجام می دادیم صدرصد تیم ورک داشتیم. فکر کنید دو هنرمند بخواهند روی یک مجسمه کار کنند. هر دو هم زمان کار می کردیم. یک جاهایی با هم اختلاف نظر داشتیم ولی بالاخره به یک نقطه مشترک می رسیدیم.

سایت تخصصی بازاریابی - مارکتینگ - بازاریابی - بازاریابی اینترنتی – بازرگانی – اصول بازاریابی -  - visitor - MRVisitor  مدیریت بازاریابی –marketing -39

  • در چه رشته ای تحصیل کردید؟

سعید: من رشته مهندسی مکانیک خواندم، دانشگاه آزاد، واحد علوم تحقیقات و حمید هم مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیر قبول شد. بعد از اتمام درس هر دو MBA را شروع کردیم من بلافاصله بعد از لیسانس ولی سعید بعد از سربازی.

  • در دوران تحصیل کار می کردید؟؟

حمید: ما قبل از ورود به دانشگاه کار را شروع کردیم؛ هر دو در بخش طراحی یک شرکت قطعه سازی موتور سیکلت مشغول بودیم و یکسال آنجا بودیم. در دوره دبیرستان به موضوعاتی مثل اتوکد خیلی مسلط شده بودیم به همین خاطر به محض اینکه وارد شرکت شدیم کار جدی انجام دادیم. بعدها به طراحی کفش روی آوردیم و هزینه زندگی و تحصیل را خودمان می دادیم، یادم هست در آوردن پول شهریه خیلی سخت بود.

  • اینترنت الان جزئی جدانشدنی از زندگی و کار شماست، می خواهم بدانم از کی در خانه اینترنت داشتید؟

حمید: سال ۷۱ یا ۷۲ که کامپیوترهای PC خیلی کم بود ما در خانه کامپیوتر داشتیم و با آن کار می کردیم. از آن کامپیوتر های فلاپی بزرگ بود و ما بدون موس با کیبورد اتوکد کار می کردیم.

سعید: ما با کامپوتر هیچ وقت بازی نکردیم، بازی نوشتیم. بازی ساختیم ولی هیچ وقت بازی نکردیم. و همان سال های اول اگر اشتباه نکنم سال ۷۵ بود هنوز اینترنت تحت وب نبود و در محیط تحت Dos کار می کردیم. دوست برادرم که مهندس کامپیوتر بود آمد و اینترنت را وصل کرد و به ما یاد داد.

  • ماجرای خرید دوربینی که منجر به ایجاد دیجی کالا شد چیست؟

سعید: دوربین دیجیتال تازه اومده بود( شاید دو سال بود) و علاقه عکاسی دیجیتال ما را به فکر خرید دوربین دیجیتال انداخت. علاقه داشتیم جدی و حرفه ای عکاسی کنیم خلاصه تصمیم گرفتیم با هم یک دوربین SLR بخریم شاید آن زمان بالای یک میلیون تومان قیمت داشت و گران بود.

حمید: چون پول پس انداز خودمان بود و با زحمت به دست آورده بودیم، برایمان خیلی مهم بود که دوربین درستی بخریم بنابراین شروع کردیم به بررسی کردن چه دوربینی بخریم.

سعید: بله سال ۸۴ بود بنابراین به فکر دیگری افتادیم و یکی از گزینه هایی که در آستین داشتیم  و داریم سرچ کردن در اینترنت بود کاری که خیلی آن زمان مرسوم نبود. توی اینترنت سرچی کردیم و دیدیم یک سایت هایی هست مثل دی پری ویو که کارشان اصلا همین است: راهنمایی و نقد بررسی محصولاتی که دارای پیچیدگی هستند مثل دوربین، وسایل صوتی و تصویری و … پس از طریق همین سایت ها با محصولات مختلف آشنا شدیم و در نهایت تصمیم نهایی برای خرید را گرفتیم. آن قدر بررسی کرده بودیم که برای خودمان هم جالب شده بود.

frontview-001

  • خب در نهایت چه دوربینی خریدید؟؟

سعید: NIKON D70 بود یک مغازه را پیدا کردیم در جمهوری که این دوربین را داشت کلی ذوق داشتیم و خیالمان راحت بود که چیزی را که می خواستیم پیدا کردیم دوربین را خریدیم به خانه که آمدیم تا جعبه را باز کردیم دیدیم لنز دوربین را عوض کرده اند و لنز ضعیف تری روی آن گذاشته اند که نه لرزشگر دست داشت و نه فوکوس خودکار.

حمید: ببینید به چه موضوعاتی جزیی توجه کرده بودیم و در نهایت سر لنزی که اهمیتش خیلی زیاد بود سرمان کلاه رفت یعنی نهایت یک تجربه خوشایند بررسی و انتخاب یک محصول دیجیال به پایان تلخ خرید منتهی شد.

  • اعتراض نکردید به مغازه دار؟

سعید: نه چون مطمئن بودیم فایده ای نداشت و در نهایت می گوید لنز، لنز من نیست و چرا همان موقع چشمتان را باز نکردید ولی خب جمع بندی این تجربه برای ما خیلی اهمیت داشت و در نهایت شد ایده شکل گیری دیجی کالا.

1416735651digikala3

  • سایت دیجی کالا چطور راه افتاد؟

حمید: از تجربه خرید دوربین استفاده کردیم و شروع کردیم به نوشتن مدل کار. دیگر به جمع بندی نهایی رسیده بودیم و فقط کافی بود عملی کار را آغاز کنیم از آنجایی هم که همیشه عجله داریم سریع گفتیم باید دست بکار شویم؛ اوایل سال ۸۵ بود که شروع کردیم به برنامه نویسی برای اینکه سایت را بالا بیاوریم و چون اولین سایت فروشگاه اینترنتی در جهان بودیم و شبیه یا مدلی نداشتیم باید از اول تا آخرش را خودمان طراحی می کردیم.

  • خودتان هم اشاره کردید در آن زمان اینترنت همه گیر نبود، نمی ترسیدید شکست بخورید؟

سعید: ترس داشتیم ولی از این هم مطمئن بودیم که این اطلاعات پیش هیچ کسی نیست و از طرف دیگر می دیدیم که هر روز بر تعداد کالاهای دیجیتال در بازار، ویترین مغازه ها و قفسه فروشگاه ها افزوده می شد. علاوه بر این وقتی به رشد اینترنت هم نگاه می کردیم می دیدم با سرعت زیادی در حال گسترش است.

  • چه سالی دیجی کالا بالا آمد؟؟ چرا اصلا اسمش شد دیجی کالا؟؟ چگونه این اسم انتخاب شد ؟؟

حمید: سال ۸۵ بود و برای نام گذاری هم صدها اسم را لیست کرده بودیم و در نهایت با  همفکری دوستان و خانواده شد دیجی کالا ما به  دنبال اسمی بودیم  که هدف گذاری و تعریف ما را که نقد و بررسی و فروش اینترنتی بود را خوب نشان دهد.

  • اولین مشتری و کسی که به شما زنگ زد را یادتان می آید؟؟ اصلا چقدر طول کشید تا در سایت سفارش بگذارند؟

حمید: یادم نیست چه کسی اولین نفر بود ولی خیلی سریع واکنش گرفتیم در عرض یکی دو روز.

سعید: علتش این بود که به فارسی متن و محتوایی وجود نداشت. پس خیلی سریع توجه ها را جلب کردیم. البته در آن زمان فقط در حوزه دوربین و موبایل کار می کردیم ولی خب خیلی زود به جایی رسیدیم که موجودی انبار داشتیم در حالی که زمان شروع کار وقتی سفارش می گرفتیم سریع خرید و ارسال می کردیم.

  • با چه سرمایه اولیه ای کار را شروع کردید؟

سعید: حمید ماشین داشت فروخت و من هم کمی پس انداز داشتم فکرکنم زیر ۲۰ میلیون بود.

  • روند توسعه کار شما و افزایش نیروها به شکلی است؟

حمید: سال  اول دفتر ما در سعدی بود و با  ۷ نفر شروع به کار کردیم تقریبا سه سال آنجا بودیم با گسترش کار یک طبقه هم در ساختمان اضافه کردیم و در واقع پارکینگ انجا هم انبار شده بود آن زمان ۲۰ یا ۳۰ نفری شده بودیم؛ بعد از آن رفتیم دفتر خیابان مطهری جای بزرگ تری بود حدود ۳۰۰ متر و بخشی را انبار کرده بودیم در این دفتر هم دو سالی بودیم و اخرش ۵۰ نفری می شدیم.

سال ۹۰ حدودا بود که رفتیم خیابان جلفا روبروی فرهنگسرای ارسباران آنجا اولین جایی بود که دیگر یک ساختمان کامل داشتیم و عملی لمس کردیم که در حال بزرگ شدن هستیم و در این دفتر تعداد نیرویمان به ۷۰۰ نفر رسید و در نهایت به این دفتر آمدیم( دفتر میدان عطار) و چند هفته پیش هم جشن شروع کار هزارمین نیروی کاری را داشتیم.

سایت تخصصی بازاریابی - مارکتینگ - بازاریابی - بازاریابی اینترنتی – بازرگانی – اصول بازاریابی -  - visitor - MRVisitor  مدیریت بازاریابی –marketing -43

  • دیجی کالا در روز چقد فروش دارد؟ واقعا عدد ۳ میلیارد تومانی که گاهی شنیده می شود راست است؟ در روز چقدر ثبت سفارش دارید؟

سعید: نمی توانیم این را اعلام کنیم چون رقابت سختی وجود دارد ولی مجموعا روزانه حدود ۹۰۰ هزار بازدید از وب سایت و موبایل اپ دیجی کالا صورت می گیرد.

حمید: دیجی کالا ۲٫۵ میلیون عضو ثبت نام شده هم دارد یعنی افرادی که در سایت پروفایل دارند.

  • وقتی بپرسیم دیجی کالا مساوی چیست شما می گویید……؟

سعید: ما می گوییم CUSTOM EXPERIENCE یعنی تجربه مشتری، و رمز موفقیت دیجی کالا هم در همین بوده است:

توجه ویژه داشتن به خرید و انتخاب مشتری

حمید: یعنی مشتری نیازش را بگیرد، حالش خوب باشد، کیف کند و بگوی آفرین…. به امید روزی که همه در دنیا از دیجی کالا صحبت کنند……

 


 

فرجی

  • مصاحبه گر: خانم شادی فرجی، کارشناس مدیریت بازرگانی

دیدگاه بگذارید

naser

یاشاسین همشهریمیز

میثم.خ

امیدوارم خدا بیشتر از اینها به این دو برادر محترم بدهد و در کنار این ثروت و موقعیتی که این برادران محترم به دست آورده اند از بعضی چیز ها غافل نشوند…من یک جوان معلول و بیمار هستم که متاسفانه سالهاست با بیماری و فقر دست در گریبان هستم و هیچ پناه و هیچ پشتیبانی ندارم…فقط یک پدر پیر و بیمار دارم…وارد جزییات و زندگیسخت خود نمی شوم…آرزوی هر چیزی که شاید برای شما پیش افتاده ترین چیزها باشد در دل من ماند…مثلا ۱۵ سال است که آرزو دارم یک لپتاپ داشته باشم ولی هیچ وقت نتوانستم لپتاپی خریداری کنم تا یک سال قبل یکی از اقوام یک لپتاپ کهنه و قدیمی به من هدیه دادند و من این یکسال تنهایی بی انتهای خود را با اینترنت پر می کردم…لپتاپ من خراب شده و کارایی لازم را ندارد…بنابراین هر روز به سایت دی جی کالا سر میزنم و با حسرت زیاد به لپتاپ های گران قیمت و خوشگل این سایت نگاه می کنم…شاید روزی بیست بار بیشتر به این سایت بروم…تا یک روز که عکس برادران محمدی را در اینترنت دیدم و با لبخندی که بر لب های این برادران موفق بود و چهره ای بشاش و گشاده حس خوبی به من دست داد و من تصمیم گرفتم از این برادران موفق و ثروتمند درخواست کنم به دلیل شرایط خاصی که دارم اگر امکان دارد یک لپتاپ به من هدیه کنند…چون راه ارتباط مستقیمی نداشتم از طریق ایمیل سایت دی جی کالا در خواست خود را مطرح کردم و عکس های خود را معلولیت و بیماری من را کاملا نشان می داد همراه ایمیل فرستادم و بارها خواهش و تقاضا کردم که هر کارمند محترمی که ایمیل را می خواند حتما این ایمیل را به برادران محمدی برساند و درخواست من را با این برادران محترم در میان بگذارد…باور کنید شور و خوشحالی عجیبی داشتم و تقریبا مطمئن بودم که وقتی برادران محمدی با این موقعیت و ثروت اگر درخواست من را ببینند حتما موافقت کرده و به من کمک خواهند کرد و بی صبرانه منتظر بودم…هر روز به گوشی نوکیا شکسته خود نگاه می کردم تا شاید با من تماس بگیرند ولی خبری نشد…وقتی برای بار دوم ایمیلم را فرستادم باز هم صبر کردم البته با کمی امید کمتر ولی متاسفانه باز هم پاسخی دریافت نکردم و وقتی خواستم از معذرت خواهی کنم که مزاحم شده ام متوجه شدم که ایمیل من را مسدود کرده اند…به هر حال این موضوع دل مرا به درد آورد و علاوه بر غم و تنهایی و بیماری و فقر که سالهاست دشمنان بدی برای من هستند دل شکستگی و ناامیدی نیز به این دشمنان اضافه شده و مرا سخت ازار می دهند…ثروت و موقعیت و شهرت مسئولیت زیادی دارد…امیدوارم هر روز بیشتر از روز قبل موفق تر و ثروتمند تر بشوند…آمین…

احمد رستمي

سلام و خسته نباشيد ميگم خدمت شما و تمامي همكاران شما . ببخشيد من براي استخدام شدن بعنوان پيك موتوري كجا بايد مراجعه كنم ؟ سابقه كار هم دارم متاهل هستم ساكن جنوب شرق تهران اشنايي كامل دارم بيشتر در مناطق ١٠/١١/١٢/١٣/١٤/١٥/١٦/٧/٨

سجاد پراینده

سلام ممنون خیلی عالی برای شروع فعالیتم در این زمینه انگیزه خوبی بود سپاس

حسین داورپناه

چنتا بحث وجود داره
اول اینکه دیجی کالا به یک شتاب دهنده خوب وصل شد و سرمایه گذاری میلیاردی باعث شد اینطور معروف بشه
دوم اینکه اگه یه سرچ بکنید می بینید انتقادات زیادی نسبت به قیمت های بالای دیجی کالا نسبت به بازار هست
سوم اینکه متاسفانه هم اکنون سایت از حالت دیجیتال خارج شده و همه چیز میفروشن..
چهارم اینکه اگر سرچ کنید سایت های دیگه ای قدیمی تر از دیجی کالا بودن ولی به دلیل نبود بوجه کافی یا همون شتاب دهنده نتونستن پیشرفت کنن و گاها ورشکست شدن
نکته ای که وجود داره سایت هایی مثل تاکسی یاب یا موزاندو که چندین میلیارد هزینه کردن و سرمایه گذار خارجی داشتن الان ورشکست شدن..
لطفا اگه میشه راجب این مورد ها هم مطلب بزارید
با سپاس

مجيد محمديان

سلام مصاحبه جالب خواندني و لذت بخشي بود سپاس فراوان
خدا قوت

شیدا سرلک

با سلام
یکی بهترین مطلب هایی بود خوندم ممنون

حانیه اران

سلام
مصاحبه جالبی بود
درود بر همت و پشتکار این دو برادر

حسيني صفت

با سلام و روز بخير
ضمن تشكر از زحمات حضرتعالي مطالب جامع و جذابي بود اميدوارم بتوانيم از اين مطالب در عمل هم استفاده كنيم.
زندگينامه انسانهاي موفق ميتواند راهگشاي زندگي ما باشد بخصوص افرادي كه جوان هستند و از كارهاي نو استفاده كرده اند

رستم جعفری

با سلام وعرض ادب.
مصاحبه خوبی بود.امیدوارم همه جوانان و دانشجو ها در اینده روشن به موفقیت های بهتر و والاتری دست یابند.
با تشکر از شما دوست عزیز

مرضیه اصلانی

سلام
این دو برادر منو یاد دو برادر گوگل ميندازه 🙂
مطلب خوبی بود

مهدی نجف

با سلام
تشکر از شما بابت مصاحبه.

هادی جنگجو

سلام
خیلی دوست داشتم بدونم موسس دیجی کالا چه کسی بوده و چجوری این کار شروع کرده
ممنون از شما بابت مصاحبتون

مژگان بناييان

باسلام وتشكر ازخانم فرجى. بسيا رمصاحبه ى جالبى بود به اميد داشتن ايده هاى خوب بيشتر در جامعه واجرايى شدن آنها

فاطمه لطفی

باسلام واقعا عالی بود خیلی اسم دیجی کالارو شنیده بودم دوست داشتم بیشتردرموردش بدونم
ممنون از زحمات خوبتون

مهدي مرادپور

با توجه به خريد هايي كه بنده از ديجي كالا داشته ام هميشه برايم سؤال بود نحوه راه اندازي اوليه اين مجموعه
بسيار ممنونم از مطلب زيبايي كه ارائه نموديد .

سعید ظروفچی

عالیه . نشون میده که تو این زمانه موفقیت فقط با فکر بدست میاد . نه چیز دیگه .

ناشناس

واقعا عالیه کارشو ن .
این دو برادر یه نمونه هستن که بقیه یدونن که موفقیت تو این زمونه با فکر بدست میاد . نه چیز دیگه

لیلا رفیعی

سلام
بابت گزارشی که تهیه کردید که کاملا مفید با انگیزه بود ممنونم

امین بصیری

ین مجموعه در مسیر پرشتاب رشد خود در طول هشت سال امروز به بزرگترین فروشنده‌ی آنلاین منطقه بدل شده است

حانیه آران

با سلام و عرض ادب
مصاحبه خیلی جالبی بود. درود بر تلاش و پشتکار این دو برادر و سایت دیجی کالا.

حانیه آران

با سلام و عرض ادب
مصاحبه‌ی خیلی خوب و عالی ای بود. درود بر پشتکار و انگیزه‌ی این دو برادر و سایت دیجی کالا.

محمد رضا مددی ایزد

با سلام
واقعأ مطلب بسیار جالبی بود من یکی از مشتریان دیجی کالا هستم و در خرید کالا بیشترین بررسی و تحقیق را از این سایت انجام می دهم ولی تا حالا به این فکر نکرده بودم موسس این سایت چه کسی یا کسانی هستند و دورود و آفرين بر برادران محمدی

ابراهیم طباطبائی نیا

سلام بسیار از این مصاحبه استفاده بردم به این دو برادر بابت تلاش و پشتکار و موفقیت و ابتکاری که داشتند تبریک می گویم

سیده خدیجه سید عظیمی

خیلی خوب و مفید بودش مخصوصا مصاحبه ک در این زمینه شده است

سیده خدیجه سید عظیمی

خیلی خوب و مفید بودش مخصوصا مصاحبه ک در این زمینه شده است

منوچهر مرادی

با سلام خدمت برادران محمدی بسیار آموزنده ومفید بود

راضیه زنگنه

باسلام وخسته نباشید.مطلب خوبی بود

کیمیا طلاگر

با سلام و عرض ادب
مصاحبه ی خیلی جالبی بود.سایت دیجی کالا واقعا سایت خیلی خوبیه.واقعا مصاحبه ی خوندنی بود.برام خیلی جالب بود که پایه گذار این سایت برادرای ۲قلوی جوون هستن.مرسی بابت این مصاحبه زیبا.

ناشناس

عالی بود بعد از مدنها احساس کردم قلبم تند تر می زنه و لذت بردم از توانایی این دو شخص .

صادق علیپور

با سلام،،، ممنون از مطالب زیباتون…….من فقط میتونم بگم درود بر همت و تلاششون،،،،، انشاا که تمام جوانان کشورمان روز به روز پیشرفت کنند و پله های ترقی رو طی کنند و باعث افتخار کشورمان بشوند

ناشناس

با سلام،،، ممنون از مطالب زیباتون…….من فقط میتونم بگم درود بر همت و تلاششون،،،،، انشاا که تمام جوانان کشورمان روز به روز پیشرفت کنند و پله های ترقی رو طی کنند و باعث افتخار کشورمان بشوند

شهاب پناهی

با سلام وعرض ادب
مصاحبه خوبی بود,آفرین به پشتکاروجدیت این دو برادر
موفق باشید

آمنه رضایی

ممنون، بسیار عالی بود.

شهرام عزیزیان صومعه

با سلام.مجموغه دیجی کالا مدتی است با درایت و برنامه درست مدیرانش در صنعت بزینس وتجارت آنلاین انقلابی به پا کردند تا رقابت را دراین عصر برای دیگران سخت و غیرممکن نمودند.وبااستفاده از امکانات این مجموعه ،میتوان کالاهای درخواست خود را تهیه نمود.بنده چندین نوبت خرید از این سایت نموده ام.با تشکر از مطلب مفید شما.

طارق بهمنی

با سلام
عمر فروشگاهه های اینترنتی چند وقت دیگه به پایان میرسه؟ کسی میدونه؟

دانیال صادقی

چه پولی درمیارن
یکی از بهترین سایتای ایرانه انصافا

سیدمحسن اینانلو

سلام
خیلی عالی بود .

داود بيگي

با سلام و خسته نباشيد خيلي مطالب جالبي داشت خواندن اين اينجور مطالب كساني را كه براي كار كردن ترس از دنياي بيرون و ايجاد كار و اشتغال رادارند دلگرم مي كند و شايد باعث حركت و نو آوري شود .

راحله قلیان رستمی

خیلی روند جالب و هیجان انگیز ی رو طی کردند.خیلی جالب بود.سوالهای بسیار خوبی پرسیده شد

سعيد كريمي

با سلام و تشكر بابت گزارش حالبي كه انجام داديد راستش من كه دارم رشته ي IT ميخونيم همچين به فكر فرو رفتم

الهه باقری

با سلام
ممنون عالی بود

سمیرا نیکو

با سلام و احترام
باید به این دو برادر بزرگوار تبریک گفت. مصاحبه ی بسیار آموزنده و جذابی بود. ممنونم

اصغرپور

با سلام و احترام
ممنون از شماکهمصاحبه با افراد موفق انجام می دهید تا ما از خلاقیت و ایده های خوب بتوانیم تجربه نماییم این دوبرادر با نوآوری و پی بردن به نوع بازاریابی درست توانست اینطور موفق گردد.

اصغر جمالی

با سلام
بسیار جالب بود.

محبوبه داوطلب

با سلا م و احترام
جدا دیجی کالا اولین فروشگاه اینترنتی بوده؟؟ یعنی اولین فروشگاه اینترنتی از ایران شروع شده چقدر جالب

علیرضا حیدری

با سلام
از مصاحبه خوب شما خیلی استفاده کردم.
ممنونم

پدرام غلامی

سلام
بسیار جالب و مفید بود

رضا گلستانی پور

باسلام و عرض ادب
بسیار جالب بود انسانها برای پشرفت هر کاری این نوع مصاحبه ها را بخواند تاثیر به سزایی دارد .با تشکر

طالبی (مهرکام پارس)

با سلام و احترام
به نکات بسیار خوبی اشاره شد:
ما هیچ وقت بازی نکردیم، بازی نوشتیم، بازی ساختیم ..
و انتهای مصاحبه : مشتری نیازش را بگیرد و کیف کند …مساله ای ک خیلی وقته بهش توجه نمی شود، متاسفانه.
خانم فرجی از مصاحبه خوبتون سپاسگزارم

مسعود قربانی حیدری

با سلام واقعا آموزنده بود

ملیحه فیضی پور

باسلام
بسیار سپاس گذارم از مصاحبه عالی خود وارزوی موفقیت دارم برای برادران دیجیتالی

وحید اخلاصی

با سلام واحترام.
باید به این دو برادر هم تبریک گفت با این روحیه.
البته ناگفته نباشد که دو برادر در کنار هم بودند و این خود دلیلی بر موفقیت بوده .انشاله که موفق باشند.

خدیجه عزتی

این دو برادر واقعا موفق هستند ممنون از مطالب

روح الله رفعتی

سلام
واقعا ممنون از این مطلب و مصاحبه.
خیلی خیلی جذاب بود.
واقعا دستتون درد نکنه.
متشکرم خانم فرجی

بهروز صادقي

بسار جالب و مفيد بود

ناشناس

نیلوفر بخشی
سلام
مطالب خیلی جالب بود ممنون

سعيد قلي زاده

سلام – با آرزوي موفقيت روز افزون براي برادران محمدي و تشكرازمصاحبه خوب شما

مرتضی رضایی

با عرض سلام
خسته نباشید به برادران دیجیتالی (محمدی ) خدا قوت

محرم رحمانی

با سلام خدمت خانم فرجی
مصاحبه بجا وبدیعی بود با توجه به نوع کار این برادران، سرعت ودقت وصرفه جویی در وقت وزمان را این دو بزرگوار در فروش کالا به خریداران ارزانی داشتند، واین عمل باعث شده کسانی که اهمیت به وقت وزمان قایل هستند، از این فروشگاهها استقبال نمایند. وباتشکر از گروه مسترویزیتور وخانم فرجی که زحمت این امر(مصاحبه) را کشیدند.

فردوس انصاری

باسلام.
ممنون از مصاحبه جالبتون

زهرا حقي

با سلام و احترام
مصاحبه جالبي بود. كار تيمي در هر زمينه اي رمز موفيت و پيشرفت هست. البته كار تيمي آميخته با دانش علمي روز دنيا

مهرداد فسدقچی

سلام
مقاله جالب بود .انسان با پشت کار واراده وبرنامه میتونه به تمامی ٱرزوهاش برسه

عباس رضایی

تشکر و قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران

مهران سعيدي

چه پشتگاري
چقد خوبه به فكر و ايدشوون توجه كردن و عملي كردن

مژگان بناييان

باسلام. خانم فرجى مصاحبه ى بسيار جالب وآموزنده اى بود متشكربابت انتخاب اين موضوع جالب .

نوید رمضانی

سلام .خدا قوت
مطالب بسیار جالب و کاملی بود .برای کسب موفقیت پیمودن چنین راهی واقعا لازمه.ممنون از مصاحبه خوب و جامعی که انجام دادید.

محمدرضا علی نژاد

با سلام و عرض ادب
تشکر فراوان برای این مطلب جالب . و این برند برای دوستانی که وقت گشتن بصورت حضوری را ندارند بسیار مفید می باشد

ناشناس

داود بيگي
با سلام و خسته نباشيد خيلي مطالب جالبي داشت خواندن اين اينجور مطالب كساني را كه براي كار كردن ترس از دنياي بيرون و ايجاد كار و اشتغال رادارند دلگرم مي كند و شايد باعث حركت و نو آوري شود .

محمود کزازی گودرزی

با سلام .
بسیار آموزنده و پر از نکات مفید و کاربردی بود..
لذت بردم.. از پشتکار و فکر نو این ۲ نفر .. نشان از خواستن و توانستن

عاطفه راه داده

ممنون بابت مطلبتون آدمی با پشتکار به همه جا میرسه

اصغر ذوقی

با سلام بسیار آموزنده بود

سيد علانور مير چراغي

سلام و عرض ادب
بسیار مصاحبه خوبی بود
متشکرم استفاده کردم

الهام اجاقلو

با سلام باز هم مطلب مفید واقعا ممنونم از دوستان عالیییییییه

الناز مددی

با سلام
واقعا مصاحبه عالی ای بود
موفق باشید

حسيني صفت

سلام روز بخير
مطالب ارزنده و جامع بود از مطالب لذت بردم زندگي نامه انسانهاي موفق ميتواند الگوي خوبي براي جوانان و ديگر افراد باشد
ممنون از زحمات شما جهت مصاحبه انجام شده

داوود صفری

با سلام
خانم فرحی مصاحبه خوبی بود برای من هم جالب بود که درمورد این مجموعه اطلاعاتی کسب کنم ، نحوه بکار گیری از امکانات موجود بسیار مهم است شاید همه این امکانات را داشته باشند اما نحوه استفاده از آن مهم است .
با تشکر

شهرام عزیزیان صومعه

با سلام
ممنون از مصاحبه خوب شما و تشکر مجدد از معرفی انسان های موفق که میتوانند الگوی خوبی برای دیگران باشند.

عليرضا شامي پور

سلام خيلي ممنون

كاوه فرناق

ممنون

ناشناس

حسین رجب پور
با عرض سلام و احترام خدمت سرکار خانم فرجی
ممنون از مطالبتون ، برای من خیلی جالبه که رمز موفقیت افراد موفق رو بدونم ، که شما زحمت یکی رو کشیدید.

رضا عباسی

با تشکر از فعالیت خوب وب سایتتان

شادی فرجی

با سلام و ادب
خوشحالم که این مصاحبه مورد توجه شما واقع شد
پیروز باشید

شادی فرجی

باسلام و ادب
ممنون از شما که وقت خود را برای خواندن این مطلب در اختیار ما قرار دادید
موفق باشید

محمدرضاانصاری

باسلام تشکرازمطالب خوبتان لذت بردم

بهناز کریان

با سلام ممنون که برای ما وقت میگذارید
سپاس

#
سلام آقای بازاریاب هستم!
عضویت در کانال تلگرام


درباره آقای بازاریاب

با عنایت به اینکه کشور عزیزمان ایران از پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری برخوردار است؛ به همراه دوستان خوبم بر آن شدیم تا با تشکیل یک تیم حرفه ای شامل مجموعه ای از اساتید، کارشناسان، صاحبان صنعت و کارآفرینان موفق به ایجاد یک وب سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی با رویکرد کاربردی بپردازیم. بر این اساس سایت بازاریابی آقای بازاریاب در تیر ماه سال ۱۳۹۴، با تمرکز بر حوزه های آموزش، پژوهش، مشاوره و همچنین اجرای برنامه های بازاریابی و تحقق فعالیت های بازارشناسی، بازاریابی، بازارداری و فروش را تأسیس کنیم. به کار گروهی اعتقاد داشته و بر این باوریم که با یک فعالیت منسجم علمی و کاربردی می توان حرفه بازاریابی، بازرگانی و فروش محصولات تولیدی و خدماتی کشور را در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرد. در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای در ایران، عراق، ترکیه، قطر، عمان، کویت، امارات متحده عربی، سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه، آلبانی، کشوره های غرب آفریقا، کانادا، مکزیک، اسپانیا، سوئیس و دیگر کشورهای مختلف جهان قادر به ارائه انواع خدمات بازاریابی و فروش در حوزه بین الملل هستیم.