سایت تخصصی بازاریابی، آقای بازاریاب

همیشه خرید و فروش را دوست داشتم؛ با تشویق های پدرم به سمت فروش و بازرگانی رفتم؛ قبل از مقطع متوسطه، تابستان ها سر کار می رفتم و کارهای زیادی را عوض کردم و در نهایت متوجه شدم که علاقه ای به کار ثابت ندارم و احساس کردم می توانم ایده های خود را بفروشم! ریاضی را دوست داشتم برای همین رفتم رشته ریاضی و فیزیک اما همیشه فقط نمرات ریاضیم خوب بود! کمی بعد در مقطع پیش دانشگاهی احساس کردم علاقه ای به درس خواندن ندارم و همین باعث شد به تیمچه بازار بروم و دو سال در بازار تهران مشغول به بنکداری و فروش شوم؛ بازار، عطش فهم فروشم رو سیراب نکرد برای همین تصمیم گرفتم تحصیلات آکادمیک را ادامه دهم. در مدت کوتاهی رشته کارشناسی مدیریت بازرگانی را تمام کرده و در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بین الملل دانشگاه پیام نور در کل کشور نفر دوم شدم و موفق به کسب سهمیه استعداد درخشان دکتری شوم.

در حال حاضر دانشجوی دکتری بازاریابی و مدرس دانشگاه های مختلف هستم؛ تا به حال پنج کتاب مختلف حوزه های بازاریابی و فروش را به همراه دوستان خوبم به چاپ رسانده ام و در حال تدوین سه کتاب دیگر هستم؛ با توجه به آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حدود ۸۵ هزار واحد صنعتی در کشور وجود دارد که متاسفانه تعداد زیادی از آنها در وضعیت نابسامان نیمه فعال و یا در آستانه تعطیلی کامل قرار دارند؛ مطالعات علمی نشان می دهد که بخش عمده این عدم توفیق شرکت های ایرانی به علت پایین بودن سطح دانش بازاریابی و فروش آنها است؛ با توجه به تجارب متعدد مشاوره ای در شرکت ها و سازمان های مختلف، بر این باورم که با تدوین یک برنامه جامع بازاریابی علمی می توان بخش عمده ای از این نابسامانی ها را حل کرد؛ به همین جهت با کمک دوستان خوبم با راه اندازی وب سایت بازاریابی، آقای بازاریاب همت گماشتیم؛ سایت بازاریابی، آقای بازاریاب به مدیران در حوزه های آموزش، پژوهش، مشاوره  و اجرای برنامه های بازاریابی کمک می کند؛ باعث افتخار است که برای دو سال پیاپی سایت بازاریابی، آقای بازاریاب بر اساس رتبه بندی سایت گوگل از بین کل سایت های بازاریابی کشور رتبه اول را کسب کرده است.

رزومه اجرایی

  • موسس و مدیر مسئول سایت بازاریابی آقای بازاریاب، فعال در ارائه انواع خدمات بازاریابی و فروش
  • مشاور بازاریابی و فروش شرکت های خیام الکتریک و خیام کابل خراسان
  • مشاور بازاریابی و فروش شرکت راهکارهای آمایش داده هوشمند، فروشگاه ساز اینترنتی ویکی مارت
  • مشاور بازاریای و فروش شرکت روغن موتور پردیس، تولید کننده روغن موتور های سبک و سنگین
  • مشاور بازاریابی و فروش شرکت بازرگانی کریمی، فعال در پخش فراورده های نفتی
  • مشاور بازاریابی و فروش سازمانی شرکت تجهیزات ابزار دقیق سینراد از کانادا
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت آجیل و خشکبار اعتماد، فعالیت بیش از ۴۳ سال در زمینه آجیل و خشکبار
  • مشاور بازاریابی و آموزش شرکت بینا اندیشه صبا، فعال در حوزه صنعت نفت و گاز
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات کمپانی روهامی، فعال در زمینه تامین نهاده های کشاورزی
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت آرتین، فعال در زمینه صادرات و واردات
  • مشاور بازاریابی دیجیتالی شرکت آرون صدرا، فعال در زمینه صادرات و واردات
  • مشاور بازاریابی دیجیتالی مجموعه اونیکست، فروش جواهر و طلا
  • مشاور بازاریابی دیجیتالی شرکت ایلو، تولید کننده روغن کنجد
  • مشاور تبلیغاتیشرکت تبلیغاتی همرنگ اختر، فعال در زمینه تبلیغات چاپی
  • مشاور تبلیغاتی شرکت کیما تصویر گستر، فعال در زمینه تبلیغات رادیویی و تلویزیونی
  • مشاور بازاریابی دیجیتالی شرکت مهندسین مشاور نگراندیش، نفت و گاز
  • مشاور بازاریابی دیجیتالی و فروش سازمانی مجموعه ۳۶۰trip، فعال در امور گردشگری
  • مشاور کارآفرینی موسسه خیریه کوثر، فعال در تیمچه اصلی بازار تهران
  • دبیر اجراییانجمن مدیریت کلاس جهانی
  • محقق و مدرس دانشگاه
  • فعالیت در زمینه عمده فروشی محصولات جاروبرقی و ساعت مچی، ساختمان آلومینوم تهران، ۱۳۷۸٫
  • فعالیت در صنف بلور فروشان تهران در زمینه ­های واردات، بنک داری و عمده فروشی، بازار تهران، ۱۳۸۵- ۱۳۸۳٫
  • همکاری با جهاد علوم پزشکی دانشگاه تهران در زمینه ساخت و تجهیز مراکز درمانی جهاد دانشگاهی۱۳۸۷-۱۳۸۵٫
  • تدریس در دانشگاه از سال ۱۳۹۳ تا کنون.
  • معاونت بازاریابی و بازرگانی بین الملل شرکتخیام الکتریک و خیام کابل خراسان، یکی از بزرگترین قطب های تولید کننده کلید و پریز، سیم و کابل و قطعات همردیف در کشور، ۱۳۹۵-۱۳۹۶
  • معاونت بازاریابی و بازرگانی بین الملل شرکت خشکبار اعتماد، ۱۳۹۵-۱۳۹۶

رزومه پژوهشی

Identification and prioritization of AIDA promotion model tools by use of fuzzy AHP approach, to be appeared in International Journal of Operational Research, 2015.

A hybrid MCDM model to identify and prioritize the factors affecting on shopping behavior of foreign tourists, to be appeared in International Journal of Services and Operations Management, 2015.

A hybrid MCDM model to identify and prioritize of promotional mix tools in plastic industry, to be appeared in International Journal of Multicriteria Decision Making, 2015.

A hybrid multi-criteria decision making techniques to improve the quality of hotel industry services in Mashhad City, submitted to International Journal of Quality & Reliability Management, 2015.

Application of Fuzzy ANP method to select the best supplier in the supply chain, to be appeared in International Journal of Operational Research, 2015.

  • شناسایی و اولویت ­بندی ابزارهای آمیخته ترفیع صنعت پلاستیک با استفاده ترکیب فنون تصمیم گیری چند شاخصه(MADM)، مجله علمی و پژوهشی مدیریت صنعتی، ۱۳۹۴٫
  • شناسايی و اولویت بندی ابزارهای مدل ترفيع AIDA با استفاده از رويکرد AHP فازی(مطالعه موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد)، مجله علمی و پژوهشی تحقیق در عملیات، ۱۳۹۴٫
  • ارائه یک مدل ترکیبی تصمیم گیری چند معیاره برای انتخاب تأمین کنندگان تجهیزات محصولات تولیدی شرکت سایپا، مجله علمی و پژوهشی مطالعات کمی در مدیریت، ۱۳۹۴٫

An study of the role of urban management in increasing of attracting tourists and developing tourism industry in Mashhad, The First International conference on Management, Economics, Accounting and Education, 2015.

The hybrid of multi-criteria decision-making techniques to identify and prioritize factors affecting the buying behavior of domestic tourists in Isfahan, The First International Conference on Management, Economics, Accounting and Education, 2015.

Identify and prioritize target markets for export of dates using the approach Taxonomy, Conference Tools & Techniques Management, Tehran University, 2015.

Defining appropriate promotion mix for the improvement in sales ceramic tile manufacturing industry to achieve world class. Conference Tools & Techniques Management, Tehran University, 2015.

Identification and prioritization of the factors affecting purchase decision making on mobile phone industry products using Fuzzy TOPSIS approach, the International conference in new research of Managment,Accounting and Economy, 2015.

Review the role of fashion in the clothing industry and consumers affected by it, International Conference on management and economic cohesion in urban development, 2016.

A Multi Criteria Decision Making (MCDM) Model for Selecting Saipa Product Equipment Suplie, ۳rd International Conference on Management and Economics, 2016

  • طراحی و اجرای برنامه جامع بازاریابی(Marketing Plan) برای سازمان ها و شرکت های فعال در عرصه تجارت داخلی و خارجی
  • اصول و فنون مذاکره و استفاده از زبان بدن در بازاریابی و فروش
  • تدوین برنامه جامع بازاریابی و ترسیم یک استراتژی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای سازمان
  • تحقیقات بازاریابی و مشخص کردن Target Market شرکت و سازمان ها
  • استفاده از تکنیک­های MCDM در حیطه بازاریابی و فروش

رزومه علمی

  • دانشجوی دکتری، مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی؛ دانشگاه آزاد اسلامی
  • کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی، گرایش بازرگانی بین الملل؛ دانشگاه پیام نور
  • کارشناسی، مدیریت بازرگانی؛ دانشگاه پیام نور
  • دیپلم ریاضی و فیزیک
  • تدریس در دانشگاه پیام نور مرکز کرج، ۱۳۹۳ تا کنون
  • تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، ۱۳۹۴ تا کنون
  • دانشگاه علمی کاربردی نگین البرز آسارا(کرج)
  • دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۴(تهران)
  • دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون علامه طبرسی(تهران)
  • دانشگاه علمی کاربردی مهرکام پارس(تهران)
  • دانشگاه علمی کاربردی شرکت شیر پاستوریزه پگاه(تهران)
  • دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر (تهران)
  • برگزاری کارگاه های پروپوزال، پایان نامه و مقاله نویسی ویژه دانشجویان ارشد دانشگاه پیام نور، ۱۳۹۴ تا کنون.
  • برگزاری کارگاه آنلاین مقاله نویسی ویژه دانشجویان ارشد، ۱۳۹۴ تا کنون.
  • مدرس کارگاه های آموزش بازاریابی و فنون فروش برای شرکت ها و سازمان های تجاری:
  • کارگاه اصول و فنون مذاکره در تجارت بین الملل، شرکتمهندسی آماد بهینه ساز
  • کارگاه روش تدریس، مختص مربیان دوره اول تا ششم ابتدایی درمدارس غیر انتفاعی مهریزدان
  • کارگاه فنون فروش، مختص کارکنان فروش و بازاریابی شرکت هایخیام الکتریک و خیام کابل خراسان
  • کارگاه بازاریابی دیجیتالی،شرکت راهکارهای آماده
  • کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی، ویژه هیئت رئیسهشرکت روغن موتور پردیس
  • رتبه دوم کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازرگانی بین الملل) در سال ۱۳۹۳ از بین کل دانشجویان پیام نور کشور و کسب سهمیه استعداد درخشان.
  • پایان نامه کارشناسی ارشد، درجه عالی، با راهنمایی دکتر حسن فارسیجانی از دانشگاه شهید بهشتی.
  • رتبه ۵۶ کشوری از بین کلیه متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور در سال ۱۳۹۱٫