مطالب مشابه

36 Comments

  1. سپیده خسروی

    یکی از جنبه هایی که به کمک آنها دیدگاه مشتریان نسبت به شرکت شما شکل می گیرد شیوه های تبلیغاتی شماست. برای انجام تبلیغات، ابزارها و شیوه های مختلفی وجود دارد. رسانه های تبلیغی نیز همچون سایر علوم به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. در مرحله معرفی کالا، آگهی های تجاری (به ویژه رسانه های ارتباطی انبوه مانند اینترنت) و روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و علاقمند کردن مشتری بسیار مناسب اند زیرا اینترنت شناسایی مشتریان را با جمع آوری و تجزیه و تحلیل ویژگیهای آنها آسان می کند.
    در حال حاضر انتخاب هر کدام از راهبردها می تواند موفقیت آمیز باشد به شرط آنکه به صورت مؤثر به کار گرفته شود. در هر صورت نمونه مؤثر، ترکیبی از راهبردها خواهد بود که بهتر بتواند به نیازهای بازار و مشتریان نزدیک شده و پاسخگوی آنها باشد.

    پاسخ
  2. امید سرابی

    با سلام
    بازاریابی و بازرگانی در عصر جدید از لحاظ روابط بین الملل و جهانی و دیدگاه های اقتصادی امری بسیار مهم میباشد,
    بازاریاب و طراحهای طرح های تجاری میبایست با دقت و کیفیت بالایی عمل کنند.
    اینکار مستلزم علم توام با ذوق و قریحه نو و جذاب میباشد تا بهتر دید مشتریان احتمالی باشند .
    یک طراح و بازاریاب خوب و موفق میتواند شرکت و در نهایت کشور را رو به جلو حرکت دهد
    و این امر تنها با ایده های نو و جذاب تبلیغاتی و کیفیت بالا آن امکان پذیر میباشد.
    با تشکر

    پاسخ
  3. مجید اصغری زاده

    تبلیغات به عنوان یكی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های
    بازاریابی شركت از قبیل ارتباط با مشتریان، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به شركت ایفا كند

    پاسخ
  4. ملیحه موسوی

    هدف تبلیغات افزایش فروش است و در عصر حاضر با انفجار اطلاعات، تبلیغات موثر از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و یک با زاریاب موفق باید با افزایش توان علمی خود در موضوعاتی همچون روانشناسی ، جامعه شناسی ، آداب و رسوم مخاطب بیشترین تاثیر را در مشتری خود داشته باشد. اصولا کیفیت خوب محصول بهمراه تبلیغات مناسب بیشترین تاثیر را در حفظ مشتری کنونی ، جذب مشتری جدید و افزایش فروش خواهد داشت و یک شرکت در کنار تولید مخصول با کیفیت باید از تکنولوژی پویا و رو به رشد بازاریابی جهت تبلیغ بهره مند باشد.
    در بسیاری از موارد محصولات نامرغوب با تبلیغات فریبنده به فروش می رسند و این امر نشاندهنده اهمیت تبلیغ و نوع تبلیغ می باشد.
    تبلیغات مناسب نقش مهمی در جذب و ارتباط با مشتری و تغییر ذهنیت وی داشته و باعث افزایش روند فروش شده ، نتیجتا یک بازاریاب باید قبل از شروع بکار با اطلاع کامل از وضعیت بازار، نیاز مشتری و وضعیت رقبا داشته باشد.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.