سایت تخصصی بازاریابی، آقای بازاریاب

همانطور که در نوشته پیشین عنوان شد یک بازاریاب دیجیتالی بهتر است چند مرحله را برای ایجاد ساختاری موفق، در بازاریابی رعایت نماید؛ در این نوشته می خواهیم شما را با یکی از موثرترین روش های بازاریابی اینترنتی آشنا کنیم:

ایمیل مارکتینگ را به مجموعه روش های بازاریابی موفق اضافه کنید.

نشان دادن ارزش کالا نیازمند ارتباطات قوی و استفاده از اصول بازاریابی صحیح است. ایمیل، سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی، تولید محتوای مناسب و اصولی همگی راه های خوبی برای نشان دادن ارزش کالا های شما به مشتریان هستند. اما برخی از ابزارها برای اهداف ویژه ای از بقیه، کارا ترند. برای ایجاد بیشترین تاثیر باید از تمامی ابزارهای بازار یابی در کنار یکدیگر استفاده کنیم.

منظور از قراردادن ایمیل در کنار ابزارهای دیگر بازاریابی تنها تبدیل کردن شکل پیام های سنتی به پیام های الکترونیکی نیست، بلکه از نظر اقتصادی به صرفه است و نتایجی که با استفاده از آن به دست می آید، فوق العاده است. بر اساس یک تحقیق که در انجمن بازاریابی مستقیم درباره تاثیر اقتصادی ایمیل که در اکتبر سال ۲۰۰۶ انجام شد، به ازای هر دلاری که در سال ۲۰۰۵ در بازاریابی ایمیلی هزینه شده بود، ۵۷/۲۵ دلار برگشته بود. این تحقیق همچنین اعلام کرد کاتالوگ های چاپی ۷/۰۹ دلار و بازاریابی اینترنتی غیر ایمیلی به ازای هر دلار هزینه شده ۲۲/۵۲ دلار برگشت سرمایه داشته است، این آمار و همچنین یادداشت دیگری که پیش از این در سایت تخصصی بازاریابی منتشر شده بود نشانگر این مطلب است که ایمیل مارکتینگ می تواند یکی از بهترین روش های مکمل در کنار سایر روشهای بازاریابی باشد.

اما اینکه ایمیل مارکتینگ چگونه در کنار سایر مدل های بازاریابی به فروشنده ها و بازاریابان کمک میکند و مواردی که در استفاده این روش مهم هستند و بایستی مورد توجه قرار بگیرند چیست؟ عنوان یادداشتی است که در نوشته بعدی به آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

برگرفته از کتاب بازاریابی اینترنتی نوشته جان آرنولد .

مطلب قبلیمطلب بعدی

0 دیدگاه

  1. با سلام
    متن جالب بود. از این به بعد نسبت به ایمیلهای درج شده در سایتها احساس دیگری دارم.
    در صورت موافقت لطفا تیتر را به عبارت ذیل تغییر دهید:
    جایگاه ایمیل مارکتینگ در بین روشهای بازاریابی در اینترنت (یا ….. بازاریابی اینترنتی)
    همچنین در خط اول کلمه” را” جابجا شود بشکل ذیل:
    بهتر است چند مرحله را برای ایجاد ساختاری موفق در بازاریابی تجربه کند.
    همچنین در وسط پاراگراف سوم:
    این تحقیق …. (بجای ای تحقیق)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *