سایت تخصصی بازاریابی، آقای بازاریاب

[aparat id=”QlrG4″]

نکته مهم : برای دریافت کیفیت بالاتر فیلم لطفا روی دکمه HD کلیک کرده و یا فیلم را دانلود فرمایید.

در جلسه قبل با نرم افزار SPSS، منو ها، آپشنها و دو محیط مربوط به تعریف متغیرها و داده ها آشنا شدیم.

 در اکثر موارد ما به عنوان یک پژوهشگر برای انجام پروژه های بازاریابی خودمان، نیاز به اطلاعات و داده داریم(حال این داده ها می توانند از طریق پرسشنامه و یا مصاحبه کسب شوند) و در قدم بعد، وقتی که داده ها جمع آوری شدند، ابتدا باید راه وارد کردن دقیق و صحیح آنها را به نرم افزار آماری را بدانیم تا قادر باشیم برای انجام هرگونه تحلیل آماری جهت تایید و یا رد فرضیه ها یا سوال های پژوهش خودمان، از نرم افزار کمک بگیریم. این ویدئو، یک جلسه تمرینی خواهد بود جهت آموزش پژوهشگرانی که روش جمع آوری آنها بر اساس پرسشنامه می باشد.

در این آموزش قصد داریم با انجام یک تمرین بر پرسشنامه فرضی مربوط به پژوهشی در حیطه بازاریابی با موضوع تاثیر رهبری ظریف طبع بر مدیریت تجربه مشتری در فروشگاه های رفاه و اتکا و با فرض جامعه آماری ۲۰۰ نفر، شما عزیزان را در نحوه وارد کردن داده، متغیر سازی، آشنایی با مقیاس ها، راهنمایی و کمک کنیم.

مطالب بیان شده جهت دسترسی راحت شما عزیزان در کانال تلگرام پایان نامه نویسی و مقاله نویسی محقق یار نیز بارگزاری شده است.

مطالب مرتبط:

آشنایی با محیط SPSS

جدول فراوانی قسمت اول

جدول فراوانی قسمت دوم

آلفای کرونباخ

split File


 

عظیمی

 رزومه مدرس: خانم بهاران سادات عظیمی

 

مطلب قبلیمطلب بعدی

21 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید خذمت استاد گرامی ,لطفا یه قسمت مخصوص با آرم spss در سایت مشخص نمایید تا آموزش های بسیار خوبتون یکجا جمعو به ترتیب استفاده کنیم ,البته اگر امکانش باشه ,چون واقعا نمونه کار شما تو سایت های دیگه نیست ممنون.

  2. با عرض سلام وادب خدمت شما استاد گرامی
    بابت مطالب مفیدتون بسیار سپاسگذارم
    من به این نرم افزار خیلی علاقه مندم و واقعا دوست دارم یاد بگیرم
    در حال حاظر بخش تحلیل آماری پژوهش خودم رو دارم با استفاده از آموزشای شما انجام میدم و
    منتظر قسمت های بعدی هستم
    ولی یک سری سوالات برام پیش میاد
    کاش امکانش وجود داشت که ازتون بپرسم
    لطفا اگر امکانش بود منو یاری کنید
    با سپاس وتشکر فراوان از شما

  3. SPSS

    از جمله برنامه هایی است که به طور گسترده در تحلیل های آماری مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار توسط محققان بازار، پژوهشگران سلامت، دولت، پژوهشگران آموزش، سازمان های بازار یابی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

    سرعت زیاد در تجزیه و تحلیل دادها، دستیابی سریع به آنچه که برای یک تحلیل آماری لازم است، توانایی تجزیه و تحلیل های آماری در همه زمینه ها، امکان ارتباط و سازگاری با مجموعه آفیس سبب شده است که کاربران به راحتی نیازهای خود را برطرف کنند .با تشکر

    1. بله همون طو رکه فرمودین این نرم افزار بسیار ساده و در عین حال کاربردی هستش….انشالا که این ویدئو ها کمکی باشه برای دانشجویان

  4. با عرض سلام وادب خدمت شما استاد گرامی
    بابت مطالب مفیدتون بسیار سپاسگذارم
    من به این نرم افزار خیلی علاقه مندم و واقعا دوست دارم یاد بگیرم
    لطفا آزمونهای t, استودنت، Anova و …. رو هم روی همین پرسشنامه فرضی که اطلاعاتش رو وارد spss کردید توضیح دهید
    . با تشکر فراوان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *