زیاد طول کشیده است؟ صفحه بارگذاری را ببندید.
سایت بازاریابی آقای بازاریاب

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

در سالهای اخیر با توجه به بحرانهای شدید اقتصادی که در گوشه و کنار دنیا اتفاق افتاده اند و تاثیر غیر قابل انکاری در بازاریابی و بازار داشته اند، تجارت الکترونیک با سرعت بالای خود از طریق شرکت هایی مانند فیس بوک، گوگل و آمازون و….. روند صعودی خود را  به سمت رشد طی می کند.

تجارت الکترونیک

 یک مدل کسب و کار اینترنتی است که عمدتاً معاملات روی این شبکه های الکترونیکی صورت می گیرد. این تبادلات که شامل خرید و فروش کالا، خدمات و اطلاعات برخی از برنامه های تجارت الکترونیک مانند خرید و فروش سهام و همچنین بلیط هواپیمایی آنلاین که بصورت فرایند الکترونیکی صورت می گیرد، می باشد. با این حال تجارت الکترونیک فقط در مورد خرید و فروش نیست بلکه در مورد ارتباطات الکترونیکی، کشف اطلاعات و همکاری های از راه دور، آموزش الکترونیکی، مسافرت، خدمات بانکی، صنعت لباس و مد، حمل و نقل، خدمات به مشتریان و شبکه های اجتماعی و… می باشد. تحولات مهمی که در سال ۲۰۱۲ در مورد تجارت الکترونیک شکل گرفت، باعث شد که گرایش به سوی انجام تجارت الکترونیک در شبکه های اجتماعی به ویژه فیس بوک، گوگل و تویتر و همچنین از طریق دستگاه های تلفن در کشورهای بسیاری نظیر چین، افزایش یابد.

در هشتمین نسخه این کتاب، آخرین روند های آن مطرح شده از جمله:

  • کسب و کار اجتماعی
  • شبکه های اجتماعی
  • همکاری و ارتباطات اجتماعی
  • نو آوری و تحرک

در این دنیای مجازی بحث می شود.

نویسنده:خانم بهاران سادات عظیمی


دیدگاه بگذارید

مهیار رهامی

با تشکر از نوشته شما. رهامی

#
سلام آقای بازاریاب هستم!
عضویت در کانال تلگرام


درباره آقای بازاریاب

با عنایت به اینکه کشور عزیزمان ایران از پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری برخوردار است؛ به همراه دوستان خوبم بر آن شدیم تا با تشکیل یک تیم حرفه ای شامل مجموعه ای از اساتید، کارشناسان، صاحبان صنعت و کارآفرینان موفق به ایجاد یک وب سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی با رویکرد کاربردی بپردازیم. بر این اساس سایت بازاریابی آقای بازاریاب در تیر ماه سال ۱۳۹۴، با تمرکز بر حوزه های آموزش، پژوهش، مشاوره و همچنین اجرای برنامه های بازاریابی و تحقق فعالیت های بازارشناسی، بازاریابی، بازارداری و فروش را تأسیس کنیم. به کار گروهی اعتقاد داشته و بر این باوریم که با یک فعالیت منسجم علمی و کاربردی می توان حرفه بازاریابی، بازرگانی و فروش محصولات تولیدی و خدماتی کشور را در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرد. در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای در ایران، عراق، ترکیه، قطر، عمان، کویت، امارات متحده عربی، سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه، آلبانی، کشوره های غرب آفریقا، کانادا، مکزیک، اسپانیا، سوئیس و دیگر کشورهای مختلف جهان قادر به ارائه انواع خدمات بازاریابی و فروش در حوزه بین الملل هستیم.