مطالب مشابه

18 Comments

  1. هاله خلیلیان

    درود بیکران خدمت دوست و همکار بزرگوار، سرکار خانم صابونچی..
    مطلبی خواندنی و جذاب رو با قلم شیوای خود به رشته تحریر در آوردید..
    بسیار آموزنده والبته تأمل برانگیز بود..
    امید که کشور عزیزمان هم در صنعت توریسم با به کارگیری چنین نکات ظریفی، به جایگاه شایسته خود دست پیدا کند..
    سپاس از شما بزرگوار..
    شاد و سلامت و سربلند باشید..

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام و ادب خدمت خانم خلیلیان عزیزم
      از این که زمان گرانمايه خود را به خواندن مطلب اختصاص دادید سپاسگزارم. …
      و از این که شخص فرهیخته ایی چون شما مطلب را مطالعه نمودند برای بنده مایه افتخار است .
      زنده باشید

      پاسخ
  2. بهاران عظیمی

    خسته نباشید بزرگوار
    مثل همیشه عالی…..واقعا موضوع قشنگی رو بیان کردین تو این پست

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت استاد بزرگوار خانم عظیمی عزیزم
      برای بنده مایه افتخار است که شخص محترم و صاحب سبکی چون شما مطلب را مطالعه فرماید…
      شاد و موفق باشید

      پاسخ
  3. مهسا جعفر صابونچی

    سلام خانوم صابونچی مطالب شما بسیار عالی و علمی بود باتشکر .موفق باشيد.

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام به مهسا ی مهربان و همراه همیشگی ….
      از این که افتخار دادید و مطلب را مطالعه فرمودید بسیار خرسندم ….. مثل همیشه لطف کردید
      زنده باشید

      پاسخ
  4. ایرانپور

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوست گرامیم سرکار خانم صابونچی….
    مبحث توریسم در دنیای امروزه تبدیل به صنعت شده و کشورهایی همانند فرانسه ،ایتالیا، تایلند، ترکیه…برای جذب توریست زیرساخت های ترابری و امکانات گردشگری خود رو به اندازه ای پیشرفته کرده اند که همگی با هم در رقابت سختی به سر میبرند.
    رنگ قرمز که فرمودید از رنگ پرچم ترکیه میاد که سخت روی آن تعصب دارند و شما در مکان های زیادی از جمله خانه، محل کار، مغازه، کشتی، اتوبوس….میتونید مشاهده کنید و همچنین رنگ زرد که از پرچم برزیل میاد….
    و اما ایران….زیرساخت های ترابری ما که اصلی ترین آن هواپیماست به قدری ضعیف است که امروز شاهده کنسل شدن پرواز های مختلف داخلی هستیم.
    در مورد امکانات تفریحی و گردشگری هم متاسفانه در مقایسه با کشور های دیگر دنیا از امکانات ناچیزی برخوردار هستیم.
    برای پیشرفت و جذب توریست قطعا اول از همه باید ناوگان هواپیمایی ایران نوسازی شود و سپس هتل های نوساز و به روز ساخته شود و بعد از امکانات گردشگری و تفریحی به روز دنیا استفاده کنیم .
    با نگاهی عمیق به کشور همسایه ترکیه می توانیم الگوسازی های مشابهی انجام دهیم که بسیار سازنده است.
    با کمال تشکر از شما دوست عزیزم برای نوشتن مطلب قابل تاملتون.

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت خانم ایرانپور بزرگوار و دوست مهربانم
      بله درست می فرمایید ضعف های زیادی در این صنعت می باشد که بنده در این مبحث به نداشتن نام تجاری در این صنعت پرداختم
      امیدواریم بتوانیم روزی صاحب بالندگي و رونق بازاریابی در این صنعت پر بازده باشیم …
      از لطف بی کران شما و زمانی که اختصاص دادید خالصانه سپاسگزاری می نمایم

      پاسخ
  5. زیبا

    مطالبتون بسیار زیبا و آموزنده بود

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام به زیبای عزیز و دوست مهربان
      مثل همیشه نهایت لطف خود را نسبت به بنده ارزانی کردید …. از این فرد صاحب قلم و مدیر موفقی چون شما مطلب را مطالعه فرمودند به خود می بالم و برای بنده افتخار است

      پاسخ
  6. جعفري

    درود بر همگي، از اين كه مثل هميشه همگان را با يك موضوع جالب ديگر گردشگري آشنا نموديد بسيار سپاس گزارم، همان طور كه اشاره نموديد اميدوارم كه اين موضوع را ادامه بدهيد.

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت جناب جعفری ….
      از دقت نظر و زمانی که اختصاص داده اید بی نهایت مچکرم ….
      پایدار باشید

      پاسخ
  7. فاطمه

    بسیار عالی بود. رنگ فیروزه ای و لاجوردی شکوهی به معماری و هنر ایرانی داده که قابل وصف نیست. ممنون از دقت نظرتون خانم صابونچی عزیز.

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت فاطمه خانم عزیزم
      از این فرد فرهیخته ایی چون شما مطلب را مطالعه می فرمایید برای بنده باعث افتخار است .

      پاسخ
  8. حمیدرضا فیضی

    با سلام
    ممنون از موضوع جالبتون
    همان گونه که فرمودین متاسفانه در این حوزه بازاریابی گردشگری ضعف هایی وجود دارد که امیدوارم حداقل بتوانیم روزی مانند کشورهای همسایه فعالیت کنیم، که یکی از پارامترهای مهم آن سرمایه گذاری می باشد
    با تشکر
    حمیدرضا فیضی

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت مهندس فیضی بزرگوار. …..
      از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم …
      درست می فرمایید؛ سرمایه گذاری و برنامه ریزی در این زمینه بسیار مهم است

      پاسخ
  9. علی فخرالدینی

    بسیار زیبا و آموزنده
    موفق باشید و پیروز

    پاسخ
    1. مینا جعفر صابونچی

      با سلام و ادب خدمت جناب فخر الدینی
      تشکر از لطف شما
      موفق باشید

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حقوق تمامی مطالب برای مسترویزیتور محفوظ بوده و نقل آن با ذکر منبع بلامانع است.