زیاد طول کشیده است؟ صفحه بارگذاری را ببندید.
سایت بازاریابی آقای بازاریاب

بازاریابی محتوا را تازه به تازه ارایه کنید…

بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی است که با استفاده از محتوای های تولید شده ( متن، کلیپ، تصویر و… ) به جذب مخاطب یا همان مشتری می پردازد. اما آن چه که در بازاریابی محتوا بسیار اهمیت دارد این است که محتوا تازه و نو باشد زیرا محتوایی که تازه نباشد بدون شک مشتری هم نخواهد داشت.

گوگل برای رتبه بندی سایت ها در زمینه ی بازاریابی محتوا به انتشار محتوای تازه اهمیت می دهد. در فضای رقابت های دیجیتال، شرکت های نوپا با انتشار محتوا های تازه تلاش می کنند که توجه گوگل را به خود جلب کنند و بعلاوه با سایت های قدرتمند و بِرند شده در زمینه ی بازاریابی محتوا رقابت کنند.

بازاریابی محتوا را چگونه تازه کنیم؟

  1. اولین کار این است که شما بتوانید محتوایی هدفمند ارایه کنید. برای این منظور از کلمات کلیدی ایی استفاده کنید که در زمینه ی کاری شما تازه تر باشند. کلماتی که در گذشته در جستجوی گوگل مطرح نبوده اند اما در زمینه ی کاری شما هستند را، کاندید کنید و سپس در همان راستا محتوا ارایه کنید. در چنین حالتی محتوای شما بیشتر دیده خواهد شد و نسبت به بقیه محتوا ها در زمینه ی کاری شما تازه تر است و بدین ترتیب شما توانسته اید بازاریابی محتوای خود را تازه کنید.
  2. دومین کار برای تازه شدن بازاریابی محتوا این است که؛ برای محتوا های قدیمی خود محتوا های تازه ارایه کنید. برای این منظور محتوای قدیمی خود را با افزودن یک پاراگراف بروز رسانی کنید. اگر محتوای قدیمی شما در گذشته رتبه خوبی داشته است و با گذشت زمان رتبه ی آن در گوگل تنزل پیدا کرده است بروز رسانی محتوای قدیمی با محتوای جدید می تواند به تر و تازه ماندن بازاریابی محتوای شما کمک کند!
  3. سومین راهکار این است که به طور مستمر محتوا ارایه کنید به قول معروف، رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود رهرو آن است که پیوسته و آهسته رود… البته این را با به روز رسانی اشتباه نگیرید همچنین در این حالت نباید محتوای قدیمی را با واژه های جدید تکرار کنید بلکه برای ارتقا بازاریابی محتوای خود باید در یک زمینه به صورت فعال و به طور مستمر محتوا های تازه تولید کنید. بعضی از سایت ها در زمینه ی کاری خود بخشی را به عنوان آخرین اخبار در نظر می گیرند که نقش مهمی در بهبود بازاریابی محتوا دارد. به قول گفتنی از این شاخه به آن شاخه نپرید! یک رشته را انتخاب کنید اما، به شکل مستمر محتوا ارایه کنید. در چنین حالتی بخش content marketingشما باید درست شبیه به توپخانه عمل کند. فعال باشید!

بازاریابی محتوای زمانی می تواند به بهبود کسب و کار شما کمک کند که نو به نو و تازه باشد در غیر اینصورت نمی توایند در فضای کسب و کار، هدفمند فعالیت کنید.

  • تهیه و تنظیم: واحد تامین محتوای سایت آقای بازاریاب
  • (مینا جعفرصابونچی)

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

دیدگاه بگذارید

#
سلام آقای بازاریاب هستم!
عضویت در کانال تلگرام


درباره آقای بازاریاب

با عنایت به اینکه کشور عزیزمان ایران از پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری برخوردار است؛ به همراه دوستان خوبم بر آن شدیم تا با تشکیل یک تیم حرفه ای شامل مجموعه ای از اساتید، کارشناسان، صاحبان صنعت و کارآفرینان موفق به ایجاد یک وب سایت تخصصی بازاریابی و بازرگانی با رویکرد کاربردی بپردازیم. بر این اساس سایت بازاریابی آقای بازاریاب در تیر ماه سال ۱۳۹۴، با تمرکز بر حوزه های آموزش، پژوهش، مشاوره و همچنین اجرای برنامه های بازاریابی و تحقق فعالیت های بازارشناسی، بازاریابی، بازارداری و فروش را تأسیس کنیم. به کار گروهی اعتقاد داشته و بر این باوریم که با یک فعالیت منسجم علمی و کاربردی می توان حرفه بازاریابی، بازرگانی و فروش محصولات تولیدی و خدماتی کشور را در عرصه داخلی و بین المللی متحول کرد. در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای در ایران، عراق، ترکیه، قطر، عمان، کویت، امارات متحده عربی، سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه، آلبانی، کشوره های غرب آفریقا، کانادا، مکزیک، اسپانیا، سوئیس و دیگر کشورهای مختلف جهان قادر به ارائه انواع خدمات بازاریابی و فروش در حوزه بین الملل هستیم.